Ik snap helemaal jou keuze. Ik ben ook een tijd in Bangkok geweest (ko san road met name :agent )
ook in chang mai en chang rai, en ook nog een paar weken in Phuket gezeten en ko panjang en ko samui. als ik het allemaal goed op schrijf. Absoluut een mega mooi land met super mensen.
Ook heb ik mindere dingen mee gemaakt, zo hebben wij een ongeluk daar gehad. Ik had niks gelukkig maar een vriend van mij heeft 2 weken in een ziekenhuis door gebracht. En die was echt nog beter dan hier in NL. eigen flatscreen TV, eigen bad/douche. super hygienisch en heel vriendelijk. Als je maar betaald.
Wij hadden dan ook de aller duurste kamer voor mijn kameraad uitgezocht, en die was 200 euro per dag
On topic:
Jij moet als geen ander weten dat het rijden daar niet echt handig is met een calibra, zeker op de wat mindere wegen. Ook zit het stuur aan de andere kant, je zit ook met onderdelen,
Overigens zouden calibra's daar best nog wel eens verkocht kunnen zijn.
heb daar wel veel zafira's gezien (chevrolet), paar corsaatjes en astraatjes F ook nog wel eens.
Maar ik zou gewoon iets van een izusu of zo kopen. Als inwoner van thailand zijn er speciale regelingen dat je auto's voordeliger kunt kopen als ze daar geproduceerd worden of zo. Het is qua kosten nooit waard om een auto naar thailand te brengen. wel erg leuk natuurlijk