1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 7 mei 2015 #362 Ja zijn idd te koop. Ga er morgenmiddag 1 ophalen voor €25 :jerry :jerry :jerry Origineel en nieuw in doos :afro
Ja zijn idd te koop. Ga er morgenmiddag 1 ophalen voor €25 :jerry :jerry :jerry Origineel en nieuw in doos :afro
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 8 mei 2015 #363 Zo gezegd zo gedaan. Komt uit een opgekocht failliet Opel magazijn en vervolgens heb ik het gevonden op marktplaats :angel Origineel Opel onderdeel hou ik zo van Nou rechts nog king: Cheers to the weekendd :thumb
Zo gezegd zo gedaan. Komt uit een opgekocht failliet Opel magazijn en vervolgens heb ik het gevonden op marktplaats :angel Origineel Opel onderdeel hou ik zo van Nou rechts nog king: Cheers to the weekendd :thumb
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 9 mei 2015 #364 @16VCalibra wrote:Zo gezegd zo gedaan. Komt uit een opgekocht failliet Opel magazijn en vervolgens heb ik het gevonden op marktplaats :angel Origineel Opel onderdeel hou ik zo van Nou rechts nog king: Cheers to the weekendd :thumb Heey, Voor rechts kan je zeilenmaker proberen die heeft bijna alles nog. Mvg Mike
@16VCalibra wrote:Zo gezegd zo gedaan. Komt uit een opgekocht failliet Opel magazijn en vervolgens heb ik het gevonden op marktplaats :angel Origineel Opel onderdeel hou ik zo van Nou rechts nog king: Cheers to the weekendd :thumb Heey, Voor rechts kan je zeilenmaker proberen die heeft bijna alles nog. Mvg Mike
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 9 mei 2015 #367 Oude Opel dealer van vroeger heeft nog een groot magazijn en koopt andere magazijnen op in duitsland België ect.
Oude Opel dealer van vroeger heeft nog een groot magazijn en koopt andere magazijnen op in duitsland België ect.
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 10 mei 2015 #370 Heeft iemand misschien zijn contact gegevens voor mij want ik kan het niet vinden??. Zie alleen dat er in 2010 een grote brand heeft gewoed :wtf Gaat wel om Jan Zeilemaker als ik het goed heb?
Heeft iemand misschien zijn contact gegevens voor mij want ik kan het niet vinden??. Zie alleen dat er in 2010 een grote brand heeft gewoed :wtf Gaat wel om Jan Zeilemaker als ik het goed heb?
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 10 mei 2015 #371 06 53322618 zeilenmaker. Hij heeft een avia tankstation voor de deur
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 11 mei 2015 #373 Hij heeft het rechterglas nieuw in doos liggen!! Vanmiddag ff rondje purmerend! Dankjewel heren :thumb
Hij heeft het rechterglas nieuw in doos liggen!! Vanmiddag ff rondje purmerend! Dankjewel heren :thumb
1 16VCalibra Loopt hier de deur plat 15 mei 2015 #379 Ja je hebt gelijk. Daar doet ik tegen die tijd nog wel wat aan :thumb