Fijn dat je me eraan herinnert dat er in 1 x cm's bijkomen. Ik heb afgesproken dat als het mij te gek word die naaf weer terug kan, hij verkoopt ze toch regelmatig. Leek me wel vet, ook uit het oogpunt van diefstalprefentie.. Sowieso komt er ook nog een alarmsysteem in hoor maar als de stuur weg is kunnen ze geen kant op lijkt me..
Je mag van mij hier best foto's van je zonneschermen en hemels posten hoor.. Misschien moeten we is een keer meeten ofzo, zag dat je uit Gouda kwam, is niet zo gek ver...
@drakos wrote:mooi setje sparco :thumb wel kans dat je stuur te dicht bij komt te zitten met naaf en een snap-off
zoiezo kom je niet meer bij je knipperlichten
over de zonnekleppen en hemel.. zonnekleppen kan je gewoon spuiten, stuk mooier als leer overheen trekken, dat word nooit strak.. gewoon goedkope spuitverf overheen.
hemel van lenk heb ik geen persoonlijke ervaring mee maar wel een kennis die m had, pasvorm hopeloos en niet strak genoeg om te spuiten, moest eindeloos geplamuurt worden en scheurde daarna snel, uiteindelijk leer overheen getrokken
originele hemel opnieuw bekleden is denk net zo mooi en makkelijk

heb t meerdere keren zelf gedaan op de keukentafel met perfect resultaat.
als je wil kan ik wel fotos posten van mijn hemels en kleppen