J JOZO Loopt hier de deur plat 15 okt 2009 #1 Bloed, zweet en tranen heeft het haar volgens mij gekost. Maar het resultaat mag er zijn! Zelf gemaakt met wat kwasten en verf. Leuk cadeautje als je dit zo krijgt van je Manta! :wors Bovenstaande moet nog ingekleurd worden.
Bloed, zweet en tranen heeft het haar volgens mij gekost. Maar het resultaat mag er zijn! Zelf gemaakt met wat kwasten en verf. Leuk cadeautje als je dit zo krijgt van je Manta! :wors Bovenstaande moet nog ingekleurd worden.
T TonSR Loopt hier de deur plat 15 okt 2009 #4 zoon schilderij,wil ik ook wel van mijn omi.:thumbup:thumbup vgr tonsr.
P postbusmanta Loopt hier de deur plat 15 okt 2009 #7 tjeempie de peempie...........ik vind dat altijd zo knap als mensen dat kunnen!! Geweldig :thumbup :thumbup
tjeempie de peempie...........ik vind dat altijd zo knap als mensen dat kunnen!! Geweldig :thumbup :thumbup
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 15 okt 2009 #8 onderstaande moet nog ingekleurd worden maar wel echt vet! :thumbup:thumbup
A anoniem Hoort bij de inboedel 15 okt 2009 #9 Moeders is vast trots op de mooie SR:thumbup Nu nog een mooi lijstje Heb met de verjaardag ook zoiets gekregen.
Moeders is vast trots op de mooie SR:thumbup Nu nog een mooi lijstje Heb met de verjaardag ook zoiets gekregen.
T TonSR Loopt hier de deur plat 16 okt 2009 #10 erg mooie en zeer persoonlijk.heb wel bewondering voor mensen die uberhaubt schilderen. mischien een hobby van maken denk dat er zat jongens zo een stuk wel willen hebben van hun limo. vgr tonsr.
erg mooie en zeer persoonlijk.heb wel bewondering voor mensen die uberhaubt schilderen. mischien een hobby van maken denk dat er zat jongens zo een stuk wel willen hebben van hun limo. vgr tonsr.
S streamline Post best veel 16 okt 2009 #11 Als we het nou over schilderen gaan hebbenking::hmmz heb ik ook nog wel een leuke bijdrage, Zelf gemaakt:jerry
Als we het nou over schilderen gaan hebbenking::hmmz heb ik ook nog wel een leuke bijdrage, Zelf gemaakt:jerry