O Oenatje Hoort bij de inboedel 10 feb 2012 #41 heel deze verzameling is eventueel te koop alleen goedkoop zal ie niet zijn.
L laus Komt weleens kijken 3 mrt 2012 #46 Van het ene forumlid naar het andere!!! Ik zie dat hij goed terecht is gekomen. Mooie verzameling. :thumbup
Van het ene forumlid naar het andere!!! Ik zie dat hij goed terecht is gekomen. Mooie verzameling. :thumbup
L laus Komt weleens kijken 3 mrt 2012 #47 Van het ene forumlid naar het andere!!! Ik zie dat hij goed terecht is gekomen. Mooie verzameling. :thumbup
Van het ene forumlid naar het andere!!! Ik zie dat hij goed terecht is gekomen. Mooie verzameling. :thumbup
R Roy123 Lid 16 mei 2013 #48 Iemand nog een metalen L in de aanbieding? Ben er hard naar op zoek. Greets
R Roy123 Lid 16 mei 2013 #49 Iemand nog een metalen L in de aanbieding? Ben er hard naar op zoek. Greets
V Vinci Forumbewoner 16 mei 2013 #50 @Roy123 wrote:Iemand nog een metalen L in de aanbieding? Ben er hard naar op zoek. Greets Je hebt PM
V Vinci Forumbewoner 16 mei 2013 #51 @Roy123 wrote:Iemand nog een metalen L in de aanbieding? Ben er hard naar op zoek. Greets Je hebt PM