C20XE L-en

Nee, heb er net eentje gekocht van iemand.... veel succes ermee! :thumb

Heb overigens een CNC machine op werk, kan die misschien wel eens aan het werk zetten! :hmmz Ding is, ik had hem nodig voor een vriend van mij uit Engeland, die Opel L-len zijn daar erg gewild....

Nee, heb er net eentje gekocht van iemand.... veel succes ermee! :thumb

Heb overigens een CNC machine op werk, kan die misschien wel eens aan het werk zetten! :hmmz Ding is, ik had hem nodig voor een vriend van mij uit Engeland, die Opel L-len zijn daar erg gewild....

@kiyamizio wrote:Ik ken iemand die als hobby carbon heeft en dingen namaakt.

Als er genoeg mensen zijn wil hij mischien wel carbon L-en maken bij intresse ff een pm.

Ik wou hem op ebay kopen maar 120euro vind ik best veel geld.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Als je ze voor een leuke prijs kan maken, dan is er wel interrese denk ik zo. :thumb

@kiyamizio wrote:Ik ken iemand die als hobby carbon heeft en dingen namaakt.

Als er genoeg mensen zijn wil hij mischien wel carbon L-en maken bij intresse ff een pm.

Ik wou hem op ebay kopen maar 120euro vind ik best veel geld.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Als je ze voor een leuke prijs kan maken, dan is er wel interrese denk ik zo. :thumb

Zijn die metalen L-en zo zelfzaam? Heb er nog wel een aantal liggen ;)

Verder ben ik eigenlijk ook L-en aan het verzamelen net zoals Oenatje, was helaas te laat toen hij zijn verzameling te koop aanbood...

Heb de 6 meest voorkomende al maar nu de rest nog, iemand misschien een zwarte L te koop met daarop ecotec of chevrolet? :D

Zijn die metalen L-en zo zelfzaam? Heb er nog wel een aantal liggen ;)

Verder ben ik eigenlijk ook L-en aan het verzamelen net zoals Oenatje, was helaas te laat toen hij zijn verzameling te koop aanbood...

Heb de 6 meest voorkomende al maar nu de rest nog, iemand misschien een zwarte L te koop met daarop ecotec of chevrolet? :D

Terug
Naar boven