K Klopper Loopt hier de deur plat 5 nov 2011 #4 Zo te zien kan je die L's bijna tussen de rest van het laminaat zetten Hoeft er hooguit een I van te maken
Zo te zien kan je die L's bijna tussen de rest van het laminaat zetten Hoeft er hooguit een I van te maken
K Klopper Loopt hier de deur plat 5 nov 2011 #5 Zo te zien kan je die L's bijna tussen de rest van het laminaat zetten Hoeft er hooguit een I van te maken
Zo te zien kan je die L's bijna tussen de rest van het laminaat zetten Hoeft er hooguit een I van te maken
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #10 netjes man!! gaat nog geld waar worden, die collectie. nog lang niet verkopen die handel!!! :thumb
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 7 nov 2011 #11 netjes man!! gaat nog geld waar worden, die collectie. nog lang niet verkopen die handel!!! :thumb
V Vinci Forumbewoner 29 jan 2012 #12 Wie heeft er nog zo'n metalen Opel L te koop zoals die bovenste voor een zacht forum prijsje?
V Vinci Forumbewoner 29 jan 2012 #13 Wie heeft er nog zo'n metalen Opel L te koop zoals die bovenste voor een zacht forum prijsje?
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 29 jan 2012 #14 ja, die zoek ik ook nog!!! Vinci uiteraard als eerste :thumb
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 29 jan 2012 #15 ja, die zoek ik ook nog!!! Vinci uiteraard als eerste :thumb
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2012 #16 Ik ken iemand die als hobby carbon heeft en dingen namaakt. Als er genoeg mensen zijn wil hij mischien wel carbon L-en maken bij intresse ff een pm. Ik wou hem op ebay kopen maar 120euro vind ik best veel geld. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Ik ken iemand die als hobby carbon heeft en dingen namaakt. Als er genoeg mensen zijn wil hij mischien wel carbon L-en maken bij intresse ff een pm. Ik wou hem op ebay kopen maar 120euro vind ik best veel geld. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 29 jan 2012 #17 Ik ken iemand die als hobby carbon heeft en dingen namaakt. Als er genoeg mensen zijn wil hij mischien wel carbon L-en maken bij intresse ff een pm. Ik wou hem op ebay kopen maar 120euro vind ik best veel geld. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Ik ken iemand die als hobby carbon heeft en dingen namaakt. Als er genoeg mensen zijn wil hij mischien wel carbon L-en maken bij intresse ff een pm. Ik wou hem op ebay kopen maar 120euro vind ik best veel geld. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
B bd. Post best veel 29 jan 2012 #18 ik heb nog zo'n L liggen. hij is wel zwart gespoten dus je zal hem zelf ff opnieuw rood moeten maken.
ik heb nog zo'n L liggen. hij is wel zwart gespoten dus je zal hem zelf ff opnieuw rood moeten maken.
B bd. Post best veel 29 jan 2012 #19 ik heb nog zo'n L liggen. hij is wel zwart gespoten dus je zal hem zelf ff opnieuw rood moeten maken.
ik heb nog zo'n L liggen. hij is wel zwart gespoten dus je zal hem zelf ff opnieuw rood moeten maken.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 29 jan 2012 #20 als vinci daar geen interesse in heeft wil ik hem wel :thumb