C16XE Achterwielaandrijver

Ja maar hij had wel verder naar voren gekund.

Hemel laat ik nog even voor wat het is.

Ik heb wel twee hoofdsteunen achter ingebouwd. :D

Je ziet hier ook duidelijk een winterklusje onder het raamrubber vandaan komen.

Ik had een tijd geleden een bod op de record gedaan om de motor en bak in mijn Kadettje te bouwen maar dat is nu anders gelopen.

De record kwam nu wel langs en hem toch maar gekocht.

Ik ga hem weer verkopen want ik heb er geen plek voor.

@Kadett68UF00 wrote:

Je ziet hier ook duidelijk een winterklusje onder het raamrubber vandaan komen.

Ja wist ik al, de flens rand waar binnen en buiten deel zijn gepuntlast is op een paar plekken doorgeroest. Lekt hier ook op ergens. (deze kadett is oude oude van mijn echtgenote geweest)

Ook bij linker achterlicht zitten een paar kleine gaatjes.

Wilde hem eerst nog helemaal opknappen, uit elkaar halen enzo. Maar had ondertussen zelf een Kadett C caravan gekocht zodat deze eigenlijk in de weg stond. Wegens tijdgebrek en plaatsgebrek en dat mijn vrouw er nooit mee reed eigenlijk heeft ze hem maar te koop gezet.

Maar is geen slechte Kadett, paar plekjes steenslag dorpels maar niet echt rot. Heb alleen klein stukje in de bodemplaat links en klein stukje in de kofferbak gerepareerd. Alleen de accubak is door een van de vorige eigenaars nogal "professioneel" gerepareerd met wat blik, kit en popnagels. Deuren waren ook nog wel redelijk. Alleen de voor en achterruit sponningen dan en het achterpaneel en klein stukje bij de achterste wielrand hebben wat aandacht nodig.

We zijn in ieder geval blij dat er iemand nog de nodigde liefde en aandacht in de Kadett steekt en dat hij weer niet ergens jaren in een scheur staat.

Ik heb er vertrouwen in dat het weer goed komt.

ga je er ook nog mee naar Kadett C club meeting, in Budel ?

Zag dat de sticker er nog op staat op de achterruit.

Wij zijn in ieder geval wel van plan te gaan, hoop dat het weer meewerkt...

iemand dit toevallig ook in b kadett gedaan?

lijkt me mooi blokje ook ivm gewicht

is c16xe uit corsa erg beveiligd wat electronica aan gaat?

ben daar niet goed in namelijk

john

Deze kadett is gebouwd door een bekende in de kadett B wereld. Hij heeft hier een 1.4i ingelegd met een manta 1.3 versnellingsbak.

03-42-DN_004.jpg

03-42-DN_002.jpg

Hij heeft de kadett toen verkocht en hij staat op dit moment ergens in Limburg weer te koop (ik weet niet waar).

Groeten Olaf

Terug
Naar boven