@Kadett68UF00 wrote:Ik heb de aandrijf as zelf iets verlengd. Het was een automaat dus de as was iets te kort maar paste wel in de Getrag.

Ik heb de fotokes van de inbouw ook van fotobucket gezien, ziet er knap en profesioneel uit.
De DP-97-TP heeft dan nu de derde 1600 motor ingepland gekregen.
Is zeker wel een stuk efficienter dan de originele 1.6S.
Zuiniger en lichter dus. Ook al was de 1.6S met automaat ook niet echt traag. Ik heb er nog eens meer als 160 km/h mee gereden. Het is dat ik de afslag niet wilde missen en de max. snelheid daar maar 100 was anders had hij nog wel sneller gekund. Zat nog niet aan de top. Maar veel harder moet je niet gaan, de wegligging werd wel een beetje vaag en de remmen zijn er ook niet echt op berekend.
Sucses verder. Kan je er komende lente weer mee cruisen.
Of draait en rijd hij ondertussen misschien al ?

Ik heb de fotokes van de inbouw ook van fotobucket gezien, ziet er knap en profesioneel uit.
De DP-97-TP heeft dan nu de derde 1600 motor ingepland gekregen.
Is zeker wel een stuk efficienter dan de originele 1.6S.
Zuiniger en lichter dus. Ook al was de 1.6S met automaat ook niet echt traag. Ik heb er nog eens meer als 160 km/h mee gereden. Het is dat ik de afslag niet wilde missen en de max. snelheid daar maar 100 was anders had hij nog wel sneller gekund. Zat nog niet aan de top. Maar veel harder moet je niet gaan, de wegligging werd wel een beetje vaag en de remmen zijn er ook niet echt op berekend.
Sucses verder. Kan je er komende lente weer mee cruisen.
Of draait en rijd hij ondertussen misschien al ?