Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja da snap ik wel kerel, maar heb al genoeg met 16v gespeeld en wil de corsa in principe zo origineel mogelijk houden vandaar dat ik de 1.4 laat hangen en die n beetje aan wil passen.
Aangezien de krukas anders is van de c14nz en het dus lastiger is om met je d-riem zooi uit te komen zou ik dus ook het onderblok pakken van een c16se of c16sei.
Of je moet op zoek naar een c14se.
Dan kun je je c14nz wel makkelijk ombouwen naar 1.4 multipoint injectie aangezien de krukas van de c14nz en de c14se wel gelijk is en je ook qua d-riem etc goed uitkomt.
Aangezien de krukas anders is van de c14nz en het dus lastiger is om met je d-riem zooi uit te komen zou ik dus ook het onderblok pakken van een c16se of c16sei.
Of je moet op zoek naar een c14se.
Dan kun je je c14nz wel makkelijk ombouwen naar 1.4 multipoint injectie aangezien de krukas van de c14nz en de c14se wel gelijk is en je ook qua d-riem etc goed uitkomt.