ben vandaag weer bezig geweest en heb ontdekt dat het GEEN C16SE is maar een C14SE, heb de motorcode kunnen vinden... een beetje teleurgesteld aangezien me verteld was dat het een c16se was, maar het is toch ook goed dat het een 1.4 is, dit gaat ook lekker vlot, zeker met een f13 close ratio 3.94 bak (kun je lekker snel inhalen op de snelweg) :thumb
moet nu wel even de ecu wisselen aangezien deze van een astra 1.6 komt, want hij loopt op dit moment niet helemaal stotter vrij...
ook is het trillen opgelost, een "liefdadige" collega vond het leuk om 100 gram op me rechter voorwiel te plakken. (binnenkort even terugpakken, even over nadenken hoe

)
ook heb ik vandaag me einddemper vervangen door een sport/sierpijp en het geluid daarvan is nog niet helemaal naar m'n zin dus ga ook één deze dagen de midden demper er tussen uit slijpen en een rechte pijp tussen plaatsen.
maar nu het volgende:
mijn olie lamp begint nu irritant te knipperen/flikkeren en blijft soms branden, er zit genoeg olie in.
nu had ik eerst de bedrading in gedachte dat dit niet goed meer was, maar als ik de stekker van de sensor er af haal brand het lampje helemaal niet ook bij het op contact staan :???: denk dus nu aan de sensor en aan de oliepomp en misschien olie (5w40). hoe meet ik de oliedruk? en hoe moet je de oliepomp te vervangen? en kan ik ook evt. de sensor en pomp van een c14nz pakken??