C1.6XE gsi Corsa-b

Lijkt idd wel erg op wat axel beschrijft.

Er zit namelijk best wat in hoor.

Ik ga straks ook met een 1.4 kop rijden op de c16xe die in de classic mini komt.

Ha Axel,

Gelukkig had het revisiebedrijf mijn "eigen" kop nog liggen (c16xe) Vriendelijk gevraagd of hij deze dan toch maar voor mij in orde wil maken, ondanks het feit dat hij er niet in geloofd dat mijn problemen afkomstig zijn van een verkeerde (x16xel) cilinderkop. Dus wordt weer koppensnellen, maar dan heb ik in ieder geval wel weer mijn eigen cilinderkop terug :D Dan maar hopen dat het probleem verholpen is, stel dat er toch nog iets niet lekker zat (wat ik me haast niet kan voorstellen, alles nl. 10x gecontroleerd) heb ik in ieder geval alles weer een x vastgehad ;)

Bedankt voor je interesse :wors , ik hou je op de hoogte !! :thumb

Stefan

Ik snap jou punt, andere inlaatspruitstuk en pakking en je was zo goed als klaar geweest. Moet je nu extra betalen?

Aloa daar ben ik weer, eindelijk mijn eigen kop weer terug, gereviseerd en al.... geen extra kosten Alleen heb ik nog even een vraag, met de vorige cilinderkop vervanging heb ik nieuwe kopbouten gebruikt, moet ik deze nu weer vervangen (zijn dit rekbouten) of kan ik die gewoon nogmaals gebruiken...

gegroet Stefan

komt ooit wel goed met de gsi..... ;)

Terug
Naar boven