Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dit was de kadett van mijn vrouw toen ze hem zag moest ze hem hebben de groene was mijn oude kadett heb er mega spijt van dat ik hem ooit heb weg gedaan
dit was de kadett van mijn vrouw toen ze hem zag moest ze hem hebben de groene was mijn oude kadett heb er mega spijt van dat ik hem ooit heb weg gedaan
die rose heeft in weert en friesland gestaan en die blauwgroene volgensmij nu in hapert of eersel die kanten.:hmmz
uit '79, sinds 92 in een schuur gezet door een hobbyist (droog) in heb hem nu 10-2009 uit die schuur gehaald. alles gedaan wat nodig was. bak diff motorolie, kleppenstellen carb schoonmaken nieuwe remmen en sloffen velgen gespoten etc.
klein vraagje aan de c kadett rijders heeft iemand aub een stuurnaaf te koop liggen zoek me een ongeluk en bij de te koop afdeling schiet het niet echt op