Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
iemand nog intresse in een c kaddet sedan uit 77 met 2.4 en 5 bak op LPGnieuwe krukaslagers krukas opgemeten en gepolijst bewerkte 2 l kop met 2.4 nokkenas. nieuwe pakkingen en keeringen en waterpomp.
rondom schijven , sr tellers + spiegels, manta 400 interieur en ik zal vast nog wat vergeten zijn
ik wil zelf weer terug naar 8 cilinders en heb nu 2 leuke plymouths op het oog. dus wil ff peilen wat ik voor mijn kadett kan krijgen , en als dat me aanstaat mag hij weg... anders blijf ik er in rijden hij is net weer 2 jaar goedgekeurd
weet ff niet hoe ik de foto hier krijg , maar hij staat een paar bladzijden terug(blz 114 in deze topic bovenaan(groene c kadett)
o ja dan krijg je er ook nog wat reserve onderdelen bij o.a
COMPLEET injectie systeem, 2.4 onderblok met goede drijfstangen en goede krukas 1e ondermaat en een carterpan.
Ben zelf 1e autoschadehersteller en 1e autospuiter dus dat komt helemaal goed.
De bodem is keurig recht en hij rijdt ook keurig recht.
De vorige eigenaar heeft willen invoegen op de snelweg met 100 km/h en heeft daarbij een vrachtwagen geraakt net achter de bestuurdersdeur en toen is ie gaan tollen en met de rechterkant op de linkerbaan vol in de vangrail geklapt.