C corsageak Loopt hier de deur plat 24 nov 2010 #1 hallo mede opelgekken, ik heb miss een clean kofferklepje op de kop getikt. alleen mis ik er nog de aangelaste booskijkertjes op.. waar zijn deze nou precies te koop? of zijn dat dezelfde als voor de motorkap? alvast bedankt:thumbup corsageak
hallo mede opelgekken, ik heb miss een clean kofferklepje op de kop getikt. alleen mis ik er nog de aangelaste booskijkertjes op.. waar zijn deze nou precies te koop? of zijn dat dezelfde als voor de motorkap? alvast bedankt:thumbup corsageak
K KadAstra-EF Forumbewoner 24 nov 2010 #2 Booskijkers op de achterlichten ? Dat heb ik nog nooit gezien ! Is/staat dat mooi ? Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 24 nov 2010 #3 Booskijkers op de achterlichten ? Dat heb ik nog nooit gezien ! Is/staat dat mooi ? Rik
C corsageak Loopt hier de deur plat 24 nov 2010 #4 ja zeker is dat strak hier ff een voorbeeld.. De Corsa van Teamwest:thumbup Uploaded with ImageShack.us corsageak
ja zeker is dat strak hier ff een voorbeeld.. De Corsa van Teamwest:thumbup Uploaded with ImageShack.us corsageak
C corsageak Loopt hier de deur plat 24 nov 2010 #5 ja zeker is dat strak hier ff een voorbeeld.. De Corsa van Teamwest:thumbup Uploaded with ImageShack.us corsageak
ja zeker is dat strak hier ff een voorbeeld.. De Corsa van Teamwest:thumbup Uploaded with ImageShack.us corsageak
R Robskee Komt weleens kijken 24 nov 2010 #8 Heeft te maken met het percentage licht dat je moet kunnen zien geloof ik?
R Robskee Komt weleens kijken 24 nov 2010 #9 Heeft te maken met het percentage licht dat je moet kunnen zien geloof ik?
S SRLandgraaf Komt hier geregeld 24 nov 2010 #10 dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht.
dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht.
S SRLandgraaf Komt hier geregeld 24 nov 2010 #11 dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht.
dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht.
K kapelleboer Komt hier geregeld 25 nov 2010 #12 ik vindt dat nie mooi als die zo over de achterlichten zitten magoed das mijn smaak
K kapelleboer Komt hier geregeld 25 nov 2010 #13 ik vindt dat nie mooi als die zo over de achterlichten zitten magoed das mijn smaak
C custom Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #14 Ik vind het ook niet mooi, maar dat i smijn mening.. je moet dat zelf uit metaal maken.
C custom Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #15 Ik vind het ook niet mooi, maar dat i smijn mening.. je moet dat zelf uit metaal maken.
C carlover Komt hier geregeld 25 nov 2010 #16 origineel gepost door SRLandgraaf dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht. jammer dan. ook je achterlichten mogen per unit maar 25% afgedekt zijn. ik kan het weten,want ik had ze ook en moest voor de keuring een andere klep erop zetten. ik had ze wel een stukje breder als dit voorbeeld.:angel
origineel gepost door SRLandgraaf dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht. jammer dan. ook je achterlichten mogen per unit maar 25% afgedekt zijn. ik kan het weten,want ik had ze ook en moest voor de keuring een andere klep erop zetten. ik had ze wel een stukje breder als dit voorbeeld.:angel
C carlover Komt hier geregeld 25 nov 2010 #17 origineel gepost door SRLandgraaf dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht. jammer dan. ook je achterlichten mogen per unit maar 25% afgedekt zijn. ik kan het weten,want ik had ze ook en moest voor de keuring een andere klep erop zetten. ik had ze wel een stukje breder als dit voorbeeld.:angel
origineel gepost door SRLandgraaf dat heeft alleen betrekking op voren , achter zijn alleen waarschuw lichten ( dus gewoon licht , knipperlicht ect.)en niet voor het zicht. jammer dan. ook je achterlichten mogen per unit maar 25% afgedekt zijn. ik kan het weten,want ik had ze ook en moest voor de keuring een andere klep erop zetten. ik had ze wel een stukje breder als dit voorbeeld.:angel
C corsageak Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #20 oke thnx voor de reacties. de garage waar ik me auto altijd laat keuren doet gelukkig nooit moeilijk waar heb jij het laten doen jim? greetz corsageak
oke thnx voor de reacties. de garage waar ik me auto altijd laat keuren doet gelukkig nooit moeilijk waar heb jij het laten doen jim? greetz corsageak