Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk altijd zeer onder de indruk ben als ik jouw projecten zie :thumbup :thumbup :thumbup
Het mooie vind ik ook dat je het voor klanten doet, ik had niet verwacht dat men dit voor hun beroep kan doen. De markt is vrij klein in nederland, en de vele projecten die je hebt staan had ik nooit verwacht. Je moet haast wel goed zijn :jerry :jerry :jerry
je leeft er niet van hoor. we doen er ook schades, APK en onderheud bij van jonge auto's. en in de tussentijd als er weinig opeloldtimer projecten zijn doen we er ook mercedes tussendoor :jerry
@ michel, maandagavond zijn we niet op de zaak. maar je kan de sleutels gewoon bij me opa en oma inleveren. :thumbup
Ik vind dat goud op die coupe wel heel erg mooi, maar blijft zoiets ook glimmen?, ik wil graag mijn grijs blauwe c coupe zie foto zo origineel mogelijk houden, als ik hem over laat spuiten, zou extra lagen blanke lak voldoende zijn?
En al verder met de projecten? ben benieuwd naar de Diplomat en de Ranger GTS,
was de 2.8 motor stuk?
In mijn coupe ligt een 1.9, maar zou best iets meer vermogen willen zonder teveel aanpassingen, bv 2.0 of 2.2 liter 5 bak, moet ik dan veel veranderen? rijdt denk ik ook beter op gas.