M mrmonkey Loopt hier de deur plat 4 nov 2010 #21 hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke
hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke
J jermir Komt hier geregeld 4 nov 2010 #22 hahha hoe verzint die gast zoiets, laat het me collega`s ook lezen. :thumbup
B Barrythefirst Post best veel 5 nov 2010 #23 origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke
origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke
J jermir Komt hier geregeld 4 nov 2010 #24 hahha hoe verzint die gast zoiets, laat het me collega`s ook lezen. :thumbup
K Keesjr Komt hier geregeld 5 nov 2010 #25 Lache verhaaltje!! En zulke droeftoeters komen er steeds meer :jerry
B Barrythefirst Post best veel 5 nov 2010 #26 origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke
origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke
D Dano1.6_8V Post best veel 5 nov 2010 #27 Te leuk gewoon!! Meteen even doorgestuurd naar iedereen die ik ken!
K Keesjr Komt hier geregeld 5 nov 2010 #28 Lache verhaaltje!! En zulke droeftoeters komen er steeds meer :jerry
G groenetijger Komt hier geregeld 5 nov 2010 #29 Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden
Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden
D Dano1.6_8V Post best veel 5 nov 2010 #30 Te leuk gewoon!! Meteen even doorgestuurd naar iedereen die ik ken!
M McKaamos Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #31 origineel gepost door groenetijger Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden Ik denk een redacteur van Geenstijl eigenlijk. Joris Goedbloed... Het komt me ergens bekend van voor, en ik lees Geenstijl eigenlijk nooit. Iets met de term "gejorist" etc...
origineel gepost door groenetijger Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden Ik denk een redacteur van Geenstijl eigenlijk. Joris Goedbloed... Het komt me ergens bekend van voor, en ik lees Geenstijl eigenlijk nooit. Iets met de term "gejorist" etc...
G groenetijger Komt hier geregeld 5 nov 2010 #32 Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden
Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden
2 2slow Loopt hier de deur plat 5 nov 2010 #33 origineel gepost door Barrythefirst origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke Dat niveau heb je op het forum daar ook heel erg. Daarom bezoek ik dat forum eigenlijk nooit meer. Bevalt me hier veel beter. :thumbup
origineel gepost door Barrythefirst origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke Dat niveau heb je op het forum daar ook heel erg. Daarom bezoek ik dat forum eigenlijk nooit meer. Bevalt me hier veel beter. :thumbup
M McKaamos Hoort bij de inboedel 5 nov 2010 #34 origineel gepost door groenetijger Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden Ik denk een redacteur van Geenstijl eigenlijk. Joris Goedbloed... Het komt me ergens bekend van voor, en ik lees Geenstijl eigenlijk nooit. Iets met de term "gejorist" etc...
origineel gepost door groenetijger Ik denk dat het een geenstijl lezer is met z'n 'reaguurders' Verder is het een prachtig verhaal! Kheb het helemaal te gelezen hahaha. Die beste schrijver had schrijver moeten worden Ik denk een redacteur van Geenstijl eigenlijk. Joris Goedbloed... Het komt me ergens bekend van voor, en ik lees Geenstijl eigenlijk nooit. Iets met de term "gejorist" etc...
2 2slow Loopt hier de deur plat 5 nov 2010 #36 origineel gepost door Barrythefirst origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke Dat niveau heb je op het forum daar ook heel erg. Daarom bezoek ik dat forum eigenlijk nooit meer. Bevalt me hier veel beter. :thumbup
origineel gepost door Barrythefirst origineel gepost door mrmonkey hahah geweldig alleen jammer van die mongolen die er tegen in gaan onder de review :wtf Get a life ukeukeuke Die gasten die reageren zijn echt kansloos(op een enkeling na dan) Iedereen weet het beter maar ze rijden zelf ook in een 1.2 tdi of in een hybride hok ukeukeukeukeuke Dat niveau heb je op het forum daar ook heel erg. Daarom bezoek ik dat forum eigenlijk nooit meer. Bevalt me hier veel beter. :thumbup