Ben ik helemaal mee akkoord RISL, had ook in het begin als "autonoobie" een setje GP Thunder H7 gekocht voor mijn Astra H GTC, thans niets goedkoop, maar het waren zo van die Xenon-look lampen... 6000k. Gaf echt een k*t opbrengst!
Ik zag enkel een lichtblauwe waas, een beetje vergelijkbaar met krachtige leds in je standlicht.
Nadien een HID kit H7R van +-150 euro. Gaf veel licht, maar gaf veel strooilicht, ook al zou die H7R lamp dat drastisch verminderen... verkoopspraatje lijkt me...
Nu de originele bixenon lamphuizen van Hella (lenskoplampen) met originele xenon OEM. Is echt een wereld van verschil en niet te vergelijken!
Ik heb nu die H7 GP Thunders weer opgevist uit men kast om in de H7 grootlichten te steken, omdat het bixenon is, krijg je bij grootlicht toch het meeste licht van het scherm in de lensjes dat wegklapt, die H7 zit er gewoon om te knipperen, maar die lampen sluiten mooi aan bij de witte kleur van de xenons, vandaar...
Ik zou in je lensjes een paar goede philips of osrams steken, maakt veel verschil...