G Gerrit78 Komt hier geregeld 20 nov 2011 #1 Zag deze net staan op marktplaats en vind het wel een strak ding, iemand die deze kent ik had hem nog nooit eerder gezien. Gerrit
Zag deze net staan op marktplaats en vind het wel een strak ding, iemand die deze kent ik had hem nog nooit eerder gezien. Gerrit
L lenn0 Komt hier geregeld 21 nov 2011 #3 Ik heb hem volgens mij wel eens in belgie te koop gezien. Wat betreft het kenteken, ik denk nieuw ingevoerd en in handelsvoorraad gezet? :hmmz Het kenteken schijnt wel geldig te zijn volgens die VWE site, maar heeft geen tenaamstelling etc. Ik vind het ook vreemd, maar ik denk aan die optie.
Ik heb hem volgens mij wel eens in belgie te koop gezien. Wat betreft het kenteken, ik denk nieuw ingevoerd en in handelsvoorraad gezet? :hmmz Het kenteken schijnt wel geldig te zijn volgens die VWE site, maar heeft geen tenaamstelling etc. Ik vind het ook vreemd, maar ik denk aan die optie.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #5 special paint vindt ik wel super zie je enkel niet zo veel meer
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #6 Als ie afgeleverd wordt met nieuwe apk ga ik juist altijd twijfelen De auto is wel echt geweldig jaren tachtig! Helemaal goed voor een manta Die mogen ze me graag geven hoor! Alleen moeten ze die arme vrouw dan wel even een setje tepels bijschilderen :jerry
Als ie afgeleverd wordt met nieuwe apk ga ik juist altijd twijfelen De auto is wel echt geweldig jaren tachtig! Helemaal goed voor een manta Die mogen ze me graag geven hoor! Alleen moeten ze die arme vrouw dan wel even een setje tepels bijschilderen :jerry
M mantadevil Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #8 @MR-turbo wrote:die is niet helemaal pluis verklaar u nader
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #9 staat id als 1600 geregistreerd maar goed hoeveel blokken zijn er wel niet omgezet in 30 jaar ? ach en hij wordt afgeleverd met nieuwe apk dus zalt wel goed zijn lijkt me verder niet mijn smaak maar goed das ieders eigen
staat id als 1600 geregistreerd maar goed hoeveel blokken zijn er wel niet omgezet in 30 jaar ? ach en hij wordt afgeleverd met nieuwe apk dus zalt wel goed zijn lijkt me verder niet mijn smaak maar goed das ieders eigen
G Gerrit78 Komt hier geregeld 20 nov 2011 #10 Sorry was de link vergeten http://link.marktplaats.nl/504932423" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry was de link vergeten http://link.marktplaats.nl/504932423" onclick="window.open(this.href);return false;
G Gerrit78 Komt hier geregeld 20 nov 2011 #13 Fout of niet ze mogen hem wel bij mij voor de deur zetten
T Tristan81 Komt weleens kijken 20 nov 2011 #14 Zo te zien is deze pas ingevoerd aan het kenteken te zien
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 21 nov 2011 #15 heb em laatst even bekeken, en het is wel een nette auto. maar niet mijn smaak
M mantadevil Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #16 zag hem ook staan gisteren ,vind het wel apart ding zou het ook niet erg vinden als die hier zou staan ,enkel blok vind ik minder maar was er in 77 al een 1.8????, dacht dat deze pas later gekomen waren
zag hem ook staan gisteren ,vind het wel apart ding zou het ook niet erg vinden als die hier zou staan ,enkel blok vind ik minder maar was er in 77 al een 1.8????, dacht dat deze pas later gekomen waren
M mantadevil Hoort bij de inboedel 21 nov 2011 #17 vaag ding RDW site kent kenteken helemaal niet check ik andere site blijkt hij als sinds 21-10-1979 geen apk te hebben datum tennaam stelling is ook niet bekent is officieel een bruine 16S van 77 http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=81yb93" onclick="window.open(this.href);return false;
vaag ding RDW site kent kenteken helemaal niet check ik andere site blijkt hij als sinds 21-10-1979 geen apk te hebben datum tennaam stelling is ook niet bekent is officieel een bruine 16S van 77 http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=81yb93" onclick="window.open(this.href);return false;
B belgian.opel Komt weleens kijken 23 nov 2011 #18 @cruez wrote:jup, oook nog in Belgie gezien dacht ik... Idd, heeft heel lang in België te koop gestaan....
@cruez wrote:jup, oook nog in Belgie gezien dacht ik... Idd, heeft heel lang in België te koop gestaan....
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 23 nov 2011 #19 Toch moet je wat beter kijken Joeri, er is minder aan de hand dan dat je zo denkt. Het dashboad is een oud type, hij heeft het oude type vloerbedekking en er zit een parafaan in met 2 roosters, dit alles wijst op een oud type. kans is groot dat het chassis verder gewoon klopt, maar dat er gewoon een andere motor in zit.
Toch moet je wat beter kijken Joeri, er is minder aan de hand dan dat je zo denkt. Het dashboad is een oud type, hij heeft het oude type vloerbedekking en er zit een parafaan in met 2 roosters, dit alles wijst op een oud type. kans is groot dat het chassis verder gewoon klopt, maar dat er gewoon een andere motor in zit.
G Ghanz Forumbewoner 23 nov 2011 #20 oud typy vloerbekleding henk ? lijkt mij meer gsi achtig, maargoed, mag de pret niet drukken. dat tuunhek achterop ( jalouzie) waar is dat er een van, hij is anders als anders... :hmmz
oud typy vloerbekleding henk ? lijkt mij meer gsi achtig, maargoed, mag de pret niet drukken. dat tuunhek achterop ( jalouzie) waar is dat er een van, hij is anders als anders... :hmmz