Jups, banden van dezelfde kant gewisseld, voor-achter, achter-voor, bandenspanning 2,6 bar, wielen met 110 nm nagelopen, 25 kilometer gereden nogmaals nagelopen etc. Trilling blijft. De trilling zit boven de 100 k/h, heb me laten vertellen dat het dan in de achterwielen zit. Onder de 100 is voor en erboven is achter. Zal voor de zekerheid de bandjes nog eens aan de pomp oppompen. Ik heb thuis een compressor staan die is uitgerust met een analoge drukmeter misschien zit ik er ietsjes naast en verklaard dat de trilling. De trilling zit in het stuur. Met de winterbandjes geen last van gehad en ik heb niks engs gedaan verder, lijkt mij dus aan de wielen te liggen...
@cookie, d8 aan het begin oei das wel heel erg licht. Met de velg erop valt het echter mee. Ik heb ook rood staan (de vrouw vond dat een mooie kleur), dat durfde in echter niet aan eerst maar eens met zilvergrijs aan de slag. Misschien dat ik ze volgend jaar eens rood verf, de vrouw bleef erbij dat het rood beter had uitgezien... :shock: