Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Automatisch dimmende binnenspiegel plaatsen Vectra C
Goeie vent die Marcin! Automatisch dimmende binnenspiegel, regensensor, verlichte zonnekleppen en bedrading € 75,00 inclusief verzendkosten
Trouwens, nu we toch eventjes off topic zijn, Peter bij jou zag ik dat je automatische verlichting hebt toegevoegd, zit die lichtsensor in iedere automatische spiegel? Volgens mij krijg ik een andere dan jij hebt, bij mijmert er niet zo'n stukje onderaan, maar zit het oogje in het glas.
Maar zijn er dan verschillende versies geweest ofzo? Dat bij de ene het oogje onder de spiegel zit en bij de versie dit ik krijg het in de spiegel zelf zit??
Dus als je elektrische stoelen hebt, kan je voor drie personen programmeren. Dat is ook direct voor de binnen spiegel. Dus voor drie personen heb je memory in de stoel en de spiegels draaien ook mee. :afro
Wordt nog wel even puzzelen, want ik snap zo nog weinig van dat lint.... Er zitten zoveel stekkertjes aan! Kon zo nog geeneens de stekkers voor de spiegel en sensor vinden :S
Hoe monteer ik eigenlijk de spiegel en de sensor...... :angel