Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Volgens die engelse handleiding werkt het ook met safelock, maar moet je dan een andere draad hebben. Tevens kun je dan de kleuren neit door elkaar halen omdat er maar een is volgensmij.
Ik ga dat vanavond eens proberen laat ik jullie vanavond weten of het ook werkt.
Ja, wanneer je de sleutel in gedrukt houdt, sluiten de ramen bij m'n ouders (Vec-C1) ook. En openen gaat ook op die manier. Maar dan wel met de afstandsbediening, niet met de sleutel in de deur.
Weet ik. Maar Ghanz heeft het over een Zafira A en omschrijft de werking van zijn systeem. Ik omschreef ff dat van de Vec-C (zoals we het bij de Vec B en Astra G willen maken dus).
Ja, wanneer je de sleutel in gedrukt houdt, sluiten de ramen bij m'n ouders (Vec-C1) ook. En openen gaat ook op die manier. Maar dan wel met de afstandsbediening, niet met de sleutel in de deur.
Weet ik. Maar Ghanz heeft het over een Zafira A en omschrijft de werking van zijn systeem. Ik omschreef ff dat van de Vec-C (zoals we het bij de Vec B en Astra G willen maken dus).