Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nope! Naaf is anders en past niet. Je moet echt een stuur uit de Corsa of Combo hebben. Misschien past een stuur uit een Agila A ook wel, maar dat durf ik niet te garanderen.
Nope! Naaf is anders en past niet. Je moet echt een stuur uit de Corsa of Combo hebben. Misschien past een stuur uit een Agila A ook wel, maar dat durf ik niet te garanderen.
[rquote=1820787&tid=138814&author=Nick-GSI]volgens mij past het wel, bij de opel styling club zit iemand die het volgens mij ook heeft[/rquote]
Nou, dan past het wel :sleeping
Heb hetzelfde gehad, bij DHZ-Twente mijn Astra stuur afgegeven en mijn Corsa. Paste toch echt voor geen meter :sleeping. Stuur ging gewoon over het stuurhuis heen.
[rquote=1820787&tid=138814&author=Nick-GSI]volgens mij past het wel, bij de opel styling club zit iemand die het volgens mij ook heeft[/rquote]
Nou, dan past het wel :sleeping
Heb hetzelfde gehad, bij DHZ-Twente mijn Astra stuur afgegeven en mijn Corsa. Paste toch echt voor geen meter :sleeping. Stuur ging gewoon over het stuurhuis heen.