@b07 wrote:omdat het geld spaart, is namelijk gratis en, als je zoals ik zoon 3 keer per jaar je auto uitlijnd schilt dat een hoop geld, ik raak nog wel eens een stoepje met driften namelijk
uitlijnen is geen kunst en, ook niks gevaarlijks aan als je de tijd neemt, alles goed vast zet en nameet.
het laten uitlijnen in een goede garage is natuurlijk wel nauwkeuriger die meten in minuten/graden dat is preciezer dan zelf meten in mm.
heel veel bedrijven kunnen niet goed uitlijnen ze zijn niet nauwkeurig/slordig/gehaast, heb al vaker gehad dat het ene wiel heel anders stond dan het andere dan zeggen ze vaak acht dat kan geen kwaad valt binnen de marge, heb al meerder keren gehad dat me camber bouten niet goed waren vast gezet, en de ontelbare keren dat ik moest uitleggen hoe camberbolts werken, er is namelijk niks standaard aan mij onderstel, ik moet ook geen standaard uitlijning hebben, en daar weten een hoop bedrijven niet mee op te gaan dus de tijden dat ik betaal voor een slechte uitlijning zijn voorbij
Dus je rijdt (driften niet, Astra heeft geen achterwielaandrijving) tegen stoepranden aan, en dat los je op door uit te lijnen?
En je gaat niet naar garages omdat ze niet nauwkeurig uitlijnen en doe je het maar zelf zonder enige apparatuur? Knap dat je zonder enkele meetapparatuur accurater een auto kan uitlijnen dan een garage met een complete meetinstallatie.