astra g stuurd niet lekker

Uitlijn controle euromaster €34,94

Bent u niet zeker of uw auto uitgelijnd dient te worden?

Dan is het mogelijk om een uitlijncontrole uit te laten voeren.

Wanneer blijkt dat uw auto uitgelijnd dient te worden kunt u het verschil in prijs bij betalen op de vestiging.

Uitlijnen €55,00

Tijdje geleden mijn auto laten uitlijnen i.v.m. 2x nieuwe banden heb gekocht en gemonteerd. Had een tijdje daarvoor namelijk zelf

een nieuwe wielnaaf met ABS sensor gemonteerd rechtsvoor. Omdat mijn abs sensor kapot was.

Auto Uitlijnen:

20150530_103452_zpsdiawand3.jpg

Achterkant:

20150530_103503_zpsvcowsliz.jpg

Voorkant:

20150530_103514_zpscosqbv3j.jpg

Zijkant:

20150530_103611_zps2bnqc11v.jpg

Waardes:

20150530_104139_zpszt3nbhxo.jpg

Was achteraf zonde van mijn geld want het was niet nodig geweest. Hij heeft namelijk niets hoeven aan te passen. Ik heb voor het uitlijnen

€50 moeten betalen.

Meestal is het niet nodig als je alleen maar nieuwe banden laat monteren, als ze er om liggen dan kan je voelen of ie goed stuurt en dan kan je hem nog laten uitlijnen als het nodig mocht zijn.

Hoi, Jongens

Ik heb hier ook zo een wonen, die zo zeker is van zijn gelijk!, en vol bleef houden dat de auto niet uit gelijnd hoefde te worden!,

na verschillende reparaties!, 3 sets banden in een half jaar tijd!, belachelijk gewoon!

De buurman is een man die alles maar gelooft!

Toen heb ik eens aan de buurman gevraagd mag ik er eens een rondje mee rijden?

Ik ben meteen naar het station toe gereden en op mijn kosten een uitlijn controle laten doen.

Nou!, van de uitslag, werd ik heel verdrietig, laten we het daar maar op houden!, dan blijft het netjes.

Helaas heb ik geen verslag net als Dolby, heb ik eigenlijk spijt van, dat had ik moeten doen!.

Ik wil verder niemand tegen spreken, of in mijn harnas jagen, met zijn ervaringen!, maar het bedrag van een controle of uitlijnen vindt ik persoonlijk niet opwegen tegen de (DEGELIJKE banden) prijzen!

@computerbug wrote:Hoi, Jongens

Ik heb hier ook zo een wonen, die zo zeker is van zijn gelijk!, en vol bleef houden dat de auto niet uit gelijnd hoefde te worden!,

na verschillende reparaties!, 3 sets banden in een half jaar tijd!, belachelijk gewoon!

De buurman is een man die alles maar gelooft!

Toen heb ik eens aan de buurman gevraagd mag ik er eens een rondje mee rijden?

Ik ben meteen naar het station toe gereden en op mijn kosten een uitlijn controle laten doen.

Nou!, van de uitslag, werd ik heel verdrietig, laten we het daar maar op houden!, dan blijft het netjes.

Helaas heb ik geen verslag net als Dolby, heb ik eigenlijk spijt van, dat had ik moeten doen!.

Ik wil verder niemand tegen spreken, of in mijn harnas jagen, met zijn ervaringen!, maar het bedrag van een controle of uitlijnen vindt ik persoonlijk niet opwegen tegen de (DEGELIJKE banden) prijzen!

Na bepaalde reparaties is het idd nodig om uit te lijnen, al denken sommige dat het natte vinger werk is. :sleeping

Vandaag mijn nieuwe onderdelen laten onder zetten, maar tot schrik waren het toch niet de spoorstang einden maar het stuurhuis zelf, ja das balen, dus is er iemand die een niet al te dure stuurhuis voor mijn heeft, maar en goede gebruikt e mag ook, alleen weet ik nog niet welk merk er onder lig maar mijn kent. is 71-ll-ls 2003 station

http://www.mijnautoonderdelen.nl/stuurhuis-era-benelux-SR2784.html" onclick="window.open(this.href);return false; stuurhuis generatie 2 ( vlak lichaam)

http://www.mijnautoonderdelen.nl/stuurhuis-era-benelux-SR2731.html" onclick="window.open(this.href);return false; stuurhuis generatie 1

http://www.mijnautoonderdelen.nl/stuurhuis-era-benelux-SR2776.html" onclick="window.open(this.href);return false; stuurhuis systeem: delhpi

alle 3 zijn passend op je kenteken.. maar ik weet zo niet welke er specifiek op je auto past qua model en systeem.. misschien dat andere astra rijders/opel kenners daar jouw bij kunnen helpen.. de prijzen van boven staan zitten tussen de 360 en 400 euro per stuk... vind ik op zich wel mee vallen voor wat je krijgt.. bijvoorbeeld een stuurhuis van een omega zit je rond de 650 euro..

zijn de zelfde als van die linkjes die ik gepost heb... maar dan nog iets goed koper.. allen zit je met de zelfs vraag... welke variant past..

denk dat ik dit jaar er ff niks aan doe want zo erg is het ook weer niet, en zo als ik zij ik heb hem zelf uitgelijnd en hij stuurt erg goed naar 5 pogingen had ik het voor elkaar en het stuur staat ook recht, maar al bij al ik raad het een leek niet aan.

Terug
Naar boven