Even een update over het inhouden.
Heb samen met mijn collega/baas gereden maar kunnen niet aan de hand van de waardes een fout ontdekken behalve dan het schommelen van de turbo druk.
uit eindelijk maar besloten om de originele file er weer in te schrijven, Liet de wagen nog even na draaien aangezien we goed gas hadden gegeven, Dus ik keek nog even of er echt geen
vacuum lekages waren, en zat wat te prielen aan wat slangetjes. en in eens bij het slangetje van de kleppen deksel naar gasklep zat een vacuüm lekage daartussen zat een terug slag klepje
de aansluitingen daarvan waren afgebrokkeld. Die door verbonden met een T stukje er tussen nog eens gaan rijden maar geen verschil.
Uit eindelijk toch de originele file er in gezet. Heb er nu geen last van maar denk dat het komt doordat de turbo druk een stuk lager ligt nu. Zat zo net op Courtenay sport te kijken of ik zo,n klepje kon bestellen, en bekeek de beschrijving eens waarvoor het precies is.
Fitted inline in the breather hose from the rocker cover to the inlet manifold to prevent the rocker cover from becoming pressurised when on boost.
Failure can lead to a small loss of boost pressure as the pressure escapes into the rocker cover causing a slight drop off in power and the rocker cover becoming pressurised when the engine is on boost can cause premature rocket cover gasket failure and oil leaks.
Kan dus zorgen voor wat inhouden van de turbo. Ga eerst eens rijden door het slangetje af te dichten en met stage 2 er in kijken of er nu geen boost probleem is.