S Smithy Post best veel 12 feb 2012 #61 zal 'm morgen eens opendoen, en als'k het zelf niet onmiddelijk vind zet'k hier wel wat foto's op :thumb
zal 'm morgen eens opendoen, en als'k het zelf niet onmiddelijk vind zet'k hier wel wat foto's op :thumb
1 1405 Lid 17 mrt 2012 #62 Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn.
Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn.
1 1405 Lid 17 mrt 2012 #63 Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn.
Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn.
S Suspect Lid 17 aug 2012 #64 @1405 wrote:Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn. Geen voelbaar verschil bij een 1.7dti :shock: ? Dan laat ik het zo
@1405 wrote:Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn. Geen voelbaar verschil bij een 1.7dti :shock: ? Dan laat ik het zo
S Suspect Lid 17 aug 2012 #65 @1405 wrote:Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn. Geen voelbaar verschil bij een 1.7dti :shock: ? Dan laat ik het zo
@1405 wrote:Ik heb ze bij mij ook verwijderd, merk eigenlijk geen verschil. Misschien dat het effect bij een benzine motor groter zal zijn. Geen voelbaar verschil bij een 1.7dti :shock: ? Dan laat ik het zo