Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Floeske wrote:Is er zoiets voor astra f? mijn TID is deze week overleden. Zie op zijn site wel iets van astra F, corsa B en tigra A
Maar kan geen prijzen vinden of details.
Zou t ook wel gaaf vinden om dit in mn Fje te hebben.
Als je vragen hebt moet je die persoon (David Benda) gewoon een mail sturen. Ik heb een display voor mijn Astra G gekocht maar ik moest erg lang wachten want hij had ze niet op voorraad. Maar tussentijds heb ik goed contact met hem gehouden. Hij reageert meestal op je mail op dag van verzenden.
Overigens ben ik ook zeer tevreden met de display: veel opties en het werkt allemaal prima. Ik heb gekozen voor de originele kleuren.
Helemaal niet meer te koop of enkel niet op voorraad? Ik had dat destijds ook: mijn gewenste variant was niet op voorraad en moest lang wachten. Nog steeds het wachten waard geweest.
kijk zijn website maar , lijst is weg en ook de verkoop ervan kan ik daar niet meer vinden.
aangezien ik met mijn X16XEL met een boardcomputer hendel deze wel om kan bouwen.
en als ik me niet vergis is dit de site: http://veramon.czweb.org/en_pp_opel.html