Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@okkie-001 wrote:Ik heb hem gisteren eindelijk besteld
Met een donkere achtergrond en witte letters
Ga je geen spuit van krijgen. Echt een professioneel product.
Alleen vind ik het jammer dat je niet de temperatuur van je koelwater kunt zien via het display. Voor de rest zitten er echt enorm veel functies in. Bijv. het aanpassen van de bandenmaat in de ECU.
Filmpje wat ik gemaakt heb is hierboven al eens gelinkt, hieronder embedded op de site:
De Nederlandse vertaling is hier en daar niet helemaal goed op deze MID maar dat neem ik voor lief. Je kunt hem ook zelf op Engels zetten, daarin is wel alles goed vertaald. Accu wordt ook geschreven als Aku.
Voor de rest echt een prima en professioneel product!
ik heb even een vraagje ik heb een opel combo/corsa c en heb dit
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/h...e669e704326485624a4ecba2f672e&oe=55C564A1" onclick="window.open(this.href);return false; schermpje in men daschboard staan (dit achter de afstandsbediening ) (het grote scherm is mijn radio) mijn schermpje geeft de datum tijd en temperatuur weer alsook gegevens van mijn radio mijn vraag is kan ik ook dat boordcomputer instaleren of gaat dit niet
en indien het gaat moet ik dan extra kabels en sensoren plaatsen ?
ik heb even een vraagje ik heb een opel combo/corsa c en heb dit
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/h...e669e704326485624a4ecba2f672e&oe=55C564A1" onclick="window.open(this.href);return false; schermpje in men daschboard staan (dit achter de afstandsbediening ) (het grote scherm is mijn radio) mijn schermpje geeft de datum tijd en temperatuur weer alsook gegevens van mijn radio mijn vraag is kan ik ook dat boordcomputer instaleren of gaat dit niet
en indien het gaat moet ik dan extra kabels en sensoren plaatsen ?
Hallo mensen ik wil er ook een bestellen ik heb alleen een vraag past mijn originele stekker er gewoon op of moet ik draaden bij leggen ik heb nu een mid 32 pins
@heinsandra wrote:Hallo mensen ik wil er ook een bestellen ik heb alleen een vraag past mijn originele stekker er gewoon op of moet ik draaden bij leggen ik heb nu een mid 32 pins
Gr hein
Deze mid is ook 32 pins geen extra draden nodig plug en play