Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
heb tijdje geleden ook een display aangeschaft in de originele kleuren voor mijn astra G cabrio bj 2002 en werkt perfect zeer tevreden over,nu heb ik mijn originele radio vervangen door een alpine cde113bt maar krijg ik op het scherm op de plaats waar vroeger de zender naam stond ME106.0 te staan,is dat te verwijderen?
@needenaar25, Hoe heb je het voorelkaar gekregen om van een TID naar een MID te gaan. Wat heb je allemaal moet aan leggen veranderen om het zo werkten te krijgen?
En hoe bedien je de MID nu? Standaard heb je met een TID toch geen BC schakelaar om dingen te kunnen instellen?
@Dolby wrote:@needenaar25, Hoe heb je het voorelkaar gekregen om van een TID naar een MID te gaan. Wat heb je allemaal moet aan leggen veranderen om het zo werkten te krijgen?
En hoe bedien je de MID nu? Standaard heb je met een TID toch geen BC schakelaar om dingen te kunnen instellen?