C ColinH Komt hier geregeld 5 dec 2010 #1 http://link.marktplaats.nl/401785284 Voor de liefhebber !! Zovaak zie je zo'n set niet..
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #10 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem
wim-v6 Forumbewoner 6 dec 2010 #11 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem
C ColinH Komt hier geregeld 6 dec 2010 #12 origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Misschien ga ik van t weekend ff kijken voor mn vriendin. Waar moet ik vooral naar kijken, dorpels en tankdop, of al geheel, wielranden, etc?? Gr Colin
origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Misschien ga ik van t weekend ff kijken voor mn vriendin. Waar moet ik vooral naar kijken, dorpels en tankdop, of al geheel, wielranden, etc?? Gr Colin
C ColinH Komt hier geregeld 6 dec 2010 #13 origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Misschien ga ik van t weekend ff kijken voor mn vriendin. Waar moet ik vooral naar kijken, dorpels en tankdop, of al geheel, wielranden, etc?? Gr Colin
origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Misschien ga ik van t weekend ff kijken voor mn vriendin. Waar moet ik vooral naar kijken, dorpels en tankdop, of al geheel, wielranden, etc?? Gr Colin
O Oenatje Hoort bij de inboedel 6 dec 2010 #14 idd goed op roest letten, wat je zelf al zegt: dorpels wiel randen en tankdop. kijk GOED
O Oenatje Hoort bij de inboedel 6 dec 2010 #15 idd goed op roest letten, wat je zelf al zegt: dorpels wiel randen en tankdop. kijk GOED
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 dec 2010 #18 origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Leuke opmerking Wim :jerry:jerry Ik heb zo'n roestige serie !! Wel zou dat setje bij mijn auto niet misstaan. Rik
origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Leuke opmerking Wim :jerry:jerry Ik heb zo'n roestige serie !! Wel zou dat setje bij mijn auto niet misstaan. Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 dec 2010 #19 origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Leuke opmerking Wim :jerry:jerry Ik heb zo'n roestige serie !! Wel zou dat setje bij mijn auto niet misstaan. Rik
origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Leuke opmerking Wim :jerry:jerry Ik heb zo'n roestige serie !! Wel zou dat setje bij mijn auto niet misstaan. Rik
1 1.6i rijder Komt weleens kijken 7 dec 2010 #20 origineel gepost door KadAstra-EF origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Leuke opmerking Wim :jerry:jerry Ik heb zo'n roestige serie !! Wel zou dat setje bij mijn auto niet misstaan. Rik fijn, mijne is ook '93 lekker aardig wtf
origineel gepost door KadAstra-EF origineel gepost door wim-v6 Let wel goed op roest, is er nog een van de roestige serie. willem Leuke opmerking Wim :jerry:jerry Ik heb zo'n roestige serie !! Wel zou dat setje bij mijn auto niet misstaan. Rik fijn, mijne is ook '93 lekker aardig wtf