astr

ja echt wel :shock:, zal wel lekker rijden dan king:

die waardes wil ik ook wel bij mijn tds, dus kietelen zal ook wel gebeuren

Rijd lekker zo :thumb, beetje pielen wel met de darmpjes, maar het is wel gelukt uiteindelijk king: .

Nu lekker karren maar hopelijk zonder kosten :wors , enja die pinkers weet je hè ;).

Moet de kat nog leeg meppen.

Heb wel een de zelfde x17DT isuzu gezien met een grotere turbo wat 160pk uit perst op de bank. Staat op youtube.

Ben tevrede.. Rij nu op 1.1bar maar zeg eerlijk heb nog naar het filmpje nog 30km door de stad gezworven zonder in de turbo te gebruiken.. Lekker zuinig dus. :thumbup Geen zin dat morgen de turbo dood is. :sleeping

Komt goed Marco met de oranje pinkers :thumb

@marco_tds wrote:Zou een grotere intercooler veel invloed hebben ? Voor de rest is eigenlijk alles nog stock aan de motor hè ..

het aanpassen van het luchtinlaattraject zal zeker een leuke vermogenswinst opleveren

koelere lucht is meer zuurstof, meer zuurstof geeft een bigger bang king:

alleen een TE grote intercooler is ook weer niet goed

dan krijg je een vertraging bij het opspoolen van de turbo

ik zou het complete pijpwerk incl bochtjes er uit slopen

en vervangen voor buizen met grotere diameter en silicone bochtjes (samco) ism een grotere intercooler 30cm hoog 60 breed lijkt me meer dan voldoende :hmmz

ik heb me vanavond even de moeite genomen om de foto,s en de tekst eens goed door te nemen ziet er erg goed uit :thumb het is goed om te zien dat er onder de jongere nog voorliefde bestaat voor de astra F!!!

Ziet er goed uit zo en mooi resultaat van het kietelen :thumb Je zou er voor de grap nog in kleur gespoten Gsi bumpers op moeten monteren dat zou hem optisch af maken.

Terug
Naar boven