astr

Mij is verteld 1ste eigenaar.. valt ook terug te zien in de boekjes van 97 tot nu zelfde dealer geweest.

Is in eerste paar jaar lease auto geweest.. Auto is toen in geruild, en de lease rijder heeft hem terug gekocht.

Bewijs heb ik allemaal thuis liggen.

1 lease

2 bedrijf

3 terug oude lease rijder.

4 eigenaar gestorven en achter gelaten bij het bedrijf waar ik hem heb gekocht.

5 ik.

Datum kloppen ook bijna nooit.

Staat sinds 3 jun op mijn naam, en die apk klopt ook niet op de dag van aankoop heb ik nieuwe apk erbij gekregen.

Is van een oude heer geweest.

Ook heeft die om de 15.000km nieuwe olie gekregen en rem vloeistof... je moet maar zo gek zijn king:

hele mooie astra, aparte kleur ook, heb de zelfde kleur ook in station gehad

en natuurlijk weer goed bezig :kewlpics

@Tommy666 wrote:Ook bij Terry geweest zie ik :jerry

Ja klopt, zeer content over hem. Echte Opel man voor weinig geld ( 80,- de verlaging) De meeste zullen hem ook wel kennen met zijn Dkadett station turbo voor in.. Met kadett D aanhangertje erachter.

Ziet er goed Phil! Denk dat hij een 3 a 4 cm naar beneden is gegaan niet?

Die man werkt wel gevaarlijk he :shock:, waarom gebruikt hij geen veerspanner?? Veer schoot lekker weg op het filmpje :shock: ! Kan hem wel is pijn gaan doen zo ;) . Ben benieuwd om hem is te zien nu king: !

@marco_tds wrote:Ziet er goed Phil! Denk dat hij een 3 a 4 cm naar beneden is gegaan niet?

Die man werkt wel gevaarlijk he :shock:, waarom gebruikt hij geen veerspanner?? Veer schoot lekker weg op het filmpje :shock: ! Kan hem wel is pijn gaan doen zo ;) . Ben benieuwd om hem is te zien nu king: !

35 of 40mm waren de veren... Maar kan denkelijk iets na zakken binnen paar dagen.

Hij heeft veerspanner gebruikt bij het monteren... Demonteren hoeft niet perse werkt wat sneller :jerry

Maar heeft hij veel vaker gedaan.. werkt al 20 jaar aan Opels.

Maar het kriebelt me om 60mm veren te laten plaatsen binnenkort :jerry :jerry

Maar moet ik me nog eens goed over na denken en eens naar jou astra komen kijken. :thumbup

Bij het Demonteren hoeft het inderdaad niet persé, maar tis wat veiliger hoor geloof me :), mijne gaat binnenkort naar de keuring en dan ook opnieuw omlaag :), mis het gehobbel nu al haha ;)

@astraTD wrote:@marco_tds wrote:Bij het Demonteren hoeft het inderdaad niet persé, maar tis wat veiliger hoor geloof me :), mijne gaat binnenkort naar de keuring en dan ook opnieuw omlaag :), mis het gehobbel nu al haha ;)

Gewoon weer terug op de originele dempers?

Ik had al gemaild voor kortere fk schokdempers vooraan, zolang dat die niks van zich laat horen komen de veren weer samen met men gewoon schokdempers ja ;) . Zoveel kosten die schokdempers toch niet, dusjah...

Ik ben ook wat geld aan de kant aan het zetten voor een schroefset, het kriebelt echt enorm voor een schroefset te steken... :vertag

kunt ook de schokbreker moer al losdraaien als hij nog op de grond staat

is het snel en veilig, maar ook eigk niet de manier hahaha :jerry

Knape Station hoor, zeker gezien de kilometers.

Lekker bezig, Zag ik het goed, 1 F1 achterlicht, en 1 F2 achterlicht erin??

Nu nog effe de Kat leeg timmeren, PlunjerRing eruit, Boost Controller er tussen, dan kan je ECHT zuinig rijden..

heb hier een to the MAX gekietelde X17DT in een Corsa-B (125pk rond de 300Nm koppel dacht ik zo), Die blijft knap heel, en rijdt volgens de eigenaar rond de 1 op 17 op de korte rit 1 op 20 op de langere ritten).

Willem

Thanx heren.

Heb hem morgen al 1 maand, en al serieus 7000km gereden :oops: :oops: Wat rijd het toch heerlijk :wub

Heb je goed gezien Willem.. Linker lamp was inderdaad van een f1.. Had de vorige TDS trouwens ook :jerry

Wellicht ga ik deze niet kietelen.. Ben extra zuinig op hem nu. Maar wie weet hoe ik er over 6 maand over denk.

Maar 125pk en 300nm is wel verleidelijk. :wors

Damn Wim, zo met die waardes mag je mijn tds ook wel is kietelen :shock:

Phil mooie updates man, lichten staan hem goed :agent ! Zo een bakje zoek ik ook, enkel die wat ik weer vind is voor mij een hennig eind rijden ..

Terug
Naar boven