Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat scheelt sowieso al ja. Misschien kun je nog wel een overbrengingkje langer pakken.
Met die turbo heb je toch koppel zat om dat op te vangen :thumb
Dat is weer een nadeel van die starre opel assen, daarom ga ik nu voor bmw. Lekker eenvoudig diffjes uitwisselen tot ik de juiste overbrenging vind king:
Kan je as dan niet kapot gaan omdat je nu geen trillingsdemper meer hebt?
Ik heb laatst een hele dure as moeten laten maken, ging kapot omdat er een simpel motorsteuntje kapot was. Was voor een amerkaanse pickup...Heel de naaldlagerstukken lag aan stukken.
Die remmen zien er wel gaaf uit. Zou nog leukere foto zijn geweest als mijn standaard 1.9 remmetjes naast die geboorde schijven stonden. :lol:
Mijn pedaal voelt trouwens ook sponzig. Pas bij de 2e x opnieuw aanleggen heeft die een correcte remdruk. Eerste x trap ik hem tot 60% weg voordat er wat gebeurd..
:thumb Gefeliciteerd dat je nu zover bent. Is altijd een mooi moment zo'n eerste ritje (als het tenminste heel blijft). Hij is wel erg laag aan de voorkant, niet ?! Moet al wel haast bijna op z'n rubbers staan.
Ben benieuwd hoe ie het verder gaat doen :thumbup :wors
Voorveren. Daar is natuurlijk al wel meer over geschreven.
Volgende werkt eigenlijk allemaal wel:
Voorveren van een Mercedes W123 (240D of 300D = ca. bj.'77 t/m '82) en deze op gewenste lengte maken. Neem je precies een halve veer dan wordt ie misschien net weer te laag; Dus ongeveer een halve + 1 winding zou wel in de buurt moeten komen.
Nog wat stugger: Voorveren van een Kia Sportage MKI (ca. bj. '96 is dat; beetje afgerond model)
Voorveren die Biesheuvel verkoopt voor onze auto's (weet zo niet hoe ze deze noemen) en die hebben hele dikke windingen en zijn heel erg stug (en ook een stukje duurder).