Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gister en Vandaag even de veerschotel links vervangen
Gisteren de oude er uit gehaald en een stuk balk vervangen en vandaag de rest gedaan en nu hoeft alleen de schotel er nog op die veer op zen plek houd.
Deze kant was echt heel erg verrot zelfde de binnenbalk was weg dus deel voor deel vervangen voor 3mm plaat en later de bovenkant er overheen van 2mm dus dat rot voorlopig niet meer denk ik.
Hier paar fotootjes en van de week begin ik met het balkje achter de veerschotel .
zelfbouw haha en dat schoteltje waar de veer in valt met rubber is van de oude afgeboord en doormiddel van die gaten weer aan de nieuwe gelast en ook nog met een paar rupsjes
Wat een dunne framepjes gebruik je voor die stoelen. Komt hier een speciale bevestiging op? Ik heb de gaten van boven naar beneden zitten voor kuipstoel zijbevestigingen.
Ik mag die van mij aan de bestuurderskant overigens weer losslijpen. Ik zit met mijn kop tegen de rolkooi aan Moet nog een stuk lager. Kom denk ik op de bodem uit...
Zo heel dun zijn deze buisjes niet hoor en bij mij komen er gewoon recaro stoelen op met recaro sledes en ik zit 2cm van de bodem af dus ik heb ruimte genoeg bij me hoofd en er komt geen kooi in.
Maar vandaag even de tunnel erin gemaakt en de stoelsteun afgelast.
Nu op naar de andere kant stoelsteun en handrem steun en dan reserve wielbak en wielranden en dan ist laswerk klaar