Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben sinds afgelopen zomer in het bezit van een Sony Ericsson Xperia X10 met sinds een maand of wat de update naar Android 2.1.
Ik ben zeer tevreden over dit toestel. Hiervoor had ik de Xperia X1 en die was met Windows Mobile een stuk minder. Dat ding heeft meerdere malen in de struiken gelegen.
Hoewel ik haast alle modellen van Ericsson en later Sony Ericsson heb gehad, ik werk bij dit bedrijf, moet ik zeggen dat de X10 veruit het meest prettige toestel is wat ze ooit op de markt hebben gebracht. Toppertje hoor!
Heb ook de Desire HD, wat een prachtig toestel zeg. Internet is snel, video's zijn echt prachtig en sowieso Android. Kwam van Symbian af dus het is echt een verademing.
Ik heb ook de x10 en ben er zeer tevreden over. Wel handig om een appkiller te installeren.. Die van mij killed op 'crazy' iedere keer dat hij op schembeveiliging gaat killed hij de openstaande apps behalve die je op de ingore list zet. Mijn accu doet nu ipv 1 dag nu 3 dagen stand by....
Heb tablet met Android 2.2 geprobeert tijdje terug, reageerde erg slecht op het scherm, als je de lader afkoppelde scheelde het iets maar ik vond het zooi. Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn met touchscreens icm 2.2??
Ik hoor gemengde reacties, de een is er over te spreken, bij de ander reageerd het touchscreen met een behoorlijke vertraging en loopt het apparaat vast.
Ga het zelf niet proberen, 2.1 werkt voor mij goed genoeg...
Ik zit ook een tablet te overwegen, lijkt me handig om een beetje te surfen op de bank en zo. Maar zoals je zelf al zegt: de meesten draaien op 2.2, en dat is in mijn ogen aangepaste telefoon software. Ik wacht het nog even af tot er (betaalbare) tablets komen met honeycomb, dat schijnt veel beter te werken