Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn Desire HD kwam binnen met 2.2.1, dus ik ben niet anders gewend. Alles gaat goed, alleen de SMS-functie loopt steeds vast, al is dat denk ik mijn schuld.
ik heb sinds gister de galaxy`s met ook android erop.ik moet alleen nog kijken wat ik met alles kan doen,ben niet zo,n techneut op dit gebied,dus alle info en uitleg is welkom.
Ik heb ook de Galaxy S soms loopt msn niet 100% lekker lijkt wel of me telefoon soort van vast loopt:hmmz maar voor de rest werkt het perfect met 3g netwerk is het ook lekker snel
[rquote=1877558&tid=131143&author=Maurice89]Ik heb ook de Galaxy S soms loopt msn niet 100% lekker lijkt wel of me telefoon soort van vast loopt:hmmz maar voor de rest werkt het perfect met 3g netwerk is het ook lekker snel[/rquote]ik gebruik mn msn niet eens ik gebruik whats app en ik kan iedereen bereiken die ook whats app heb zelfs met een bb ping.weet nog niet wat er allemaal op zit en wat ik ermee kan doen.zoals de layar en androidguys.
[rquote=1878479&tid=131143&author=louwe 16 klepper][rquote=1878464&tid=131143&author=Stender]Minder? Dat heb ik nog nooit gehoord.[/rquote]
uw bedoelt:hmmz[/rquote]
Nou je kan een hoop met Android, ik kom ook van Nokia af maar ik vind HTC veel fijne, ook met meer mogelijkheden.