Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Silver wrote:Zonde om te verkopen die Vespa.. echt een mooi ding Supersjiek king:
Jij mag hem ook wel kopen king:
Hij is nu 2jaar oud en maar 5000km gelopen.
Prijs word 2350,-.
Word al nummer 16 wat dan de deur uit gaat in 2jaar tijd.
Ik wou hem ook eigenlijk voor me eigen houden en de beige Vespa verkopen. Maar omdat het mijn eigen Vespa is, zit daar te veel geld in om hem te verkopen heb er 4000,- in gestoken king: Blokje is full getunend en dat voor een 4 takt rijd die 90 op lange stukken mede door een grote cilinder enzo voort.
En hij is al 5jaar oud en amper 1000km mee gereden.
Ik ben zelf bezig om een suzuki gs te verbouwen naar oldskool hardtail Heb de suzuki voor een prikkie kunnen kopen en heb daarna bij het balhoofd het frame eraf geslepen en zelf een heel nieuw achterstuk gemaakt, custom zadel en spatbord erop, zelfgemaakt stuur en een harley tank. Deels zelfgemaakte kabelboom ivm alle onnodige stekkers die erop zitten. met een maand of 2 moet ie klaar wezen :thumbup
Ene is nogal sportief aangelegd, dus in het voorjaar weer aftrainen voor paar sportdagen vanuit de Stafford Club:
High jump en frisbee:
En de andere komt van een showlijn, dus deze wordt in het voorjaar weer getraind, zodat ze der wintervacht kwijt is en weer bespiering heeft en dan gaat ze eind april voor de show mee doen:
Looks na trainen in voorjaar:
In elk geval weer genoeg te doen in het voorjaar met de Opel meets en dan de hondenshows en sportdagen.
@Silver wrote:Zonde om te verkopen die Vespa.. echt een mooi ding Supersjiek king:
Jij mag hem ook wel kopen king:
Hij is nu 2jaar oud en maar 5000km gelopen.
Prijs word 2350,-.
Word al nummer 16 wat dan de deur uit gaat in 2jaar tijd.
Ik wou hem ook eigenlijk voor me eigen houden en de beige Vespa verkopen. Maar omdat het mijn eigen Vespa is, zit daar te veel geld in om hem te verkopen heb er 4000,- in gestoken king: Blokje is full getunend en dat voor een 4 takt rijd die 90 op lange stukken mede door een grote cilinder enzo voort.
En hij is al 5jaar oud en amper 1000km mee gereden.