U Uniek Post best veel 25 jan 2011 #21 ja ik weet het nu zeker ik doe het een duel ram 24V 6 in lijn blok inbouwen
O opeljan Lid 25 jan 2011 #23 Jo1 was eerder hij heeft het ook gedaan. als je tijd hebt is het zeker een aanrader.
U Uniek Post best veel 25 jan 2011 #24 ja ik weet het nu zeker ik doe het een duel ram 24V 6 in lijn blok inbouwen
U Uniek Post best veel 6 feb 2011 #25 ik heb hem het is een gereviseerd blok samen met heel veel onderdelen o.a. versnellingsbak R28 nieuwe waterpomp kabelboom met computer een deel van de uitlaat met 2 kats dynamo en nog veel meer ff een paar pics de bedoeling is hem er deze week erin te laten bouwen
ik heb hem het is een gereviseerd blok samen met heel veel onderdelen o.a. versnellingsbak R28 nieuwe waterpomp kabelboom met computer een deel van de uitlaat met 2 kats dynamo en nog veel meer ff een paar pics de bedoeling is hem er deze week erin te laten bouwen
O opeljan Lid 25 jan 2011 #26 Jo1 was eerder hij heeft het ook gedaan. als je tijd hebt is het zeker een aanrader.
U Uniek Post best veel 6 feb 2011 #28 ik heb hem het is een gereviseerd blok samen met heel veel onderdelen o.a. versnellingsbak R28 nieuwe waterpomp kabelboom met computer een deel van de uitlaat met 2 kats dynamo en nog veel meer ff een paar pics de bedoeling is hem er deze week erin te laten bouwen
ik heb hem het is een gereviseerd blok samen met heel veel onderdelen o.a. versnellingsbak R28 nieuwe waterpomp kabelboom met computer een deel van de uitlaat met 2 kats dynamo en nog veel meer ff een paar pics de bedoeling is hem er deze week erin te laten bouwen
U Uniek Post best veel 6 feb 2011 #30 [rquote=1861342&tid=141266&author=Ghanz]kiek an, moooi torretje. ga je het er niet zelf inhangen?[/rquote] ik ben er wel bij maar ik heb de nowhouw er niet van:cry
[rquote=1861342&tid=141266&author=Ghanz]kiek an, moooi torretje. ga je het er niet zelf inhangen?[/rquote] ik ben er wel bij maar ik heb de nowhouw er niet van:cry
U Uniek Post best veel 6 feb 2011 #31 [rquote=1861342&tid=141266&author=Ghanz]kiek an, moooi torretje. ga je het er niet zelf inhangen?[/rquote] ik ben er wel bij maar ik heb de nowhouw er niet van:cry
[rquote=1861342&tid=141266&author=Ghanz]kiek an, moooi torretje. ga je het er niet zelf inhangen?[/rquote] ik ben er wel bij maar ik heb de nowhouw er niet van:cry