Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1851237&tid=141266&author=DevilraY]Gewoon niet doen, ze noemen ze niet voor niets EcoPech. Zeker vergeleken met een C30SE[/rquote]
ook wel EcoDrek genoemt. In duitsland wisselen ze zelfs in een Omega B de V6 met een C30SE. maar ben toch wel stiekem benieuwd welk blok nu soepeler loopt, hoort een v6 theoretisch niet wat rustiger te lopen als een lijn 6?
Nope in theorie loopt der niks mooier als een L6 deze heeft iedere 60 graden een arbeids slag en hoort muisstil te liggen..
Enigste nadeel aan de CIH blokken is na mijn idee de boring slag verhouding...Korte slag motor en die moeten het hebben in de regel van toeren maken,misschien dat de V6 blokken onderin wat meer hebben dat weet ik niet.
[rquote=1851237&tid=141266&author=DevilraY]Gewoon niet doen, ze noemen ze niet voor niets EcoPech. Zeker vergeleken met een C30SE[/rquote]
ook wel EcoDrek genoemt. In duitsland wisselen ze zelfs in een Omega B de V6 met een C30SE. maar ben toch wel stiekem benieuwd welk blok nu soepeler loopt, hoort een v6 theoretisch niet wat rustiger te lopen als een lijn 6?
Nope in theorie loopt der niks mooier als een L6 deze heeft iedere 60 graden een arbeids slag en hoort muisstil te liggen..
Enigste nadeel aan de CIH blokken is na mijn idee de boring slag verhouding...Korte slag motor en die moeten het hebben in de regel van toeren maken,misschien dat de V6 blokken onderin wat meer hebben dat weet ik niet.