@RonaldGLX, je zou voor de grap eens een aantal topics moeten gaan lezen en daaruit een eigen conclusie trekken hoe (door wie) dat nu zo zou komen.
Een paar dingetjes Wappie1 (hopsa) zoals hij inmiddels door een aantal forumleden wordt genoemd, doet vrij weinig anders, al enkele maanden nadat íe zijn GLX aanschafte, dan klagen, klagen en klagen. Dat mag 'ie van mij alleen een aantal forumleden was 'm zodanig beu dat ze zijn gestopt zijn met posten.
Redenen : Wappie1 heeft in het verleden niet 1, niet 2, niet tientallen, maar meer dan honderden berichten gepost van GLX bezitters die de een of andere klacht hadden en dit ergens op het WWW postten. Wappie1 schepte er een genoegen in om al die verhalen te linken in zijn postings.
Hij kan en weet niet van stoppen, dit ondanks het feit dat 'ie al maandenlang in een tweedehands Geelyproduct rijdt en dus inmiddels al maandenlang geen GranlandX meer bezit.
Wat netjes omgaan betreft : stel er zijn hier 100 forumleden, dan worden er 98 door mij respectvol behandeld, m.u.v. Wappies. Met name Wappie1 laat imho continue blijken dat zijn cognitieve vaardigheden vér beneden het NAP liggen.
Tot slot en je zal zien dat ik weer gelijk ga hebben: hij weet niet van stoppen. Hij zal / moet in elk topic het laatste woord hebben. Wedden dat hij ondanks jouw volledig terechte verzoek om ontopic te blijven, toch weer een reactie gaat plaatsen..............................? (Omdat hij niet kán stoppen)
Kijk bijv naar het bericht van 11.13 uur vanochtend, waar gáát het over / wat is nut en noodzaak om het te plaatsen?