Afneembare trekhaak elek kabel

tommyboy82

Post weinig
Ik heb afgelopen maand een 2dehands afneembare trekhaak van Westfalia (officieel GM) gekocht. Echter zit ik nu vast met de bekabeling ... Er hangt een stekkertje aan dat naar binnen moet maar ik denk dat er een stuk ontbreekt, kan dat? Normaal zijn het van die lange platte stekkers dat in de zekeringkast moeten komen maar hier hangt een klein rond (en veel te kort) aan .... Iemand die raad weet aub? Was eerst vorige week bij mijn garagist gegaan maar die had er blijkbaar niet veel goesting in omdat het teveel ging kosten en een 2dehands is ....

525112_492934650743747_217659092_n.jpg

Mag ik vragen owaarvoor de trekhaak bedoeld is.

Dit is de stekker zoals je m vind in de, Astra-G / Vectra-B / omega-B

Willem

Wat voor auto die onder moet komen dus!!!!!

Dat ie om een aanhanger te trekken is weet ik als geen ander:

100_0259.jpg

101_0345.jpg

Zwevendveccie010.jpg

BMWenV6perikelen003.jpg

100_7262.jpg

100_7264.jpg

Willem

Dan stel je je vraag verkeerd hé, moet niet zo uitvliegen hé. Je vraagt waarvoor de trekhaak bedoelt is :wtf Kan evengoed voor een fietsendrager zijn he ... Iig hij hangt onder een Vectra C, maar zulke zware karen (dubbelasser) trek ik niet.

ja kan, Maar euh, zal er niet een draadboompje bijhoren, welke naar de REC hoort te gaan??

is deze niet leverbaar bij een dealer??

Zoals ik al zei, deze stekker vind je wel in de;

Astra-F

Astra-G

Zafira-A

Vectra-B

Omega-B

Willem

Ja, ben dat ondertussen op een ander forum ook te weten gekomen dat het stuurapparaat ofzoiets niet aanwezig is, dat ik dat nodig heb maar ja, dat moet ik dus los zien te bemachtigen aangezien de trekhaak een 2dehands is en al een maand in mijn bezit is. Anders zal het een compleet nieuwe bekabeling worden, of zit dat er dan ook nog niet bij?

Terug
Naar boven