U utregone Post best veel 8 dec 2009 #1 Weet iemand toevallig of je de achterschermen van de Tigra los kan halen? Of zitten die aan de carrosserie gelast?
Weet iemand toevallig of je de achterschermen van de Tigra los kan halen? Of zitten die aan de carrosserie gelast?
C Counterstrike Komt weleens kijken 8 dec 2009 #2 nee hoor... die zijn gewoon te krijgen bij de dealer.. en ja ze zitten er aangelast, maar die krijg je er wel af hoor!
nee hoor... die zijn gewoon te krijgen bij de dealer.. en ja ze zitten er aangelast, maar die krijg je er wel af hoor!
U utregone Post best veel 9 dec 2009 #3 oke, helaas, dan gaat het over ik wilde namelijk polyester schermen gaan maken, maar als er gelast moet worden gaat dat dus niet
oke, helaas, dan gaat het over ik wilde namelijk polyester schermen gaan maken, maar als er gelast moet worden gaat dat dus niet
G groenetijger Komt hier geregeld 9 dec 2009 #4 Je kan toch wel poly schermen maken, maar dan zit je auto er meteen aan vast.. Of je slijpt ze van een andere tigra, en bewerkt deze en last die op je eigenste. Mogelijkheden genoeg wat dat betreft.
Je kan toch wel poly schermen maken, maar dan zit je auto er meteen aan vast.. Of je slijpt ze van een andere tigra, en bewerkt deze en last die op je eigenste. Mogelijkheden genoeg wat dat betreft.
U utregone Post best veel 10 dec 2009 #5 polyester lassen??? :hmmz knappe kerel die dat kan en poly op metaal wil ook niet lukken nog meer goeie ideeen :jerry
polyester lassen??? :hmmz knappe kerel die dat kan en poly op metaal wil ook niet lukken nog meer goeie ideeen :jerry
U utregone Post best veel 11 dec 2009 #6 nee dat niet, maar ik wil ze breder hebben. Aangezien ik niet kan lassen wilde ik ze uit poly maken, maar ja, dan moet je ze wel kunnen bevestigen natuurlijk...
nee dat niet, maar ik wil ze breder hebben. Aangezien ik niet kan lassen wilde ik ze uit poly maken, maar ja, dan moet je ze wel kunnen bevestigen natuurlijk...
K Kaneda Post best veel 11 dec 2009 #7 uitrollen kan vaak zonder spuiten maar net hoeveel je wilt natuurlijk
U utregone Post best veel 16 dec 2009 #11 dit kwam ik ergens op het net tegen is ff wat anders dan een wielkastje uitbouwen :kewlpics www.6park.com of je het nou mooi vind of niet, tis wel erg knap gedaan!
dit kwam ik ergens op het net tegen is ff wat anders dan een wielkastje uitbouwen :kewlpics www.6park.com of je het nou mooi vind of niet, tis wel erg knap gedaan!
S SiggieTigra Post best veel 17 dec 2009 #12 origineel gepost door utregone dit kwam ik ergens op het net tegen is ff wat anders dan een wielkastje uitbouwen :kewlpics www.6park.com of je het nou mooi vind of niet, tis wel erg knap gedaan! Erg knap gedaan: Krijg ik als ik die link van je aanklik! :thumbdown
origineel gepost door utregone dit kwam ik ergens op het net tegen is ff wat anders dan een wielkastje uitbouwen :kewlpics www.6park.com of je het nou mooi vind of niet, tis wel erg knap gedaan! Erg knap gedaan: Krijg ik als ik die link van je aanklik! :thumbdown
G GTS Power Hoort bij de inboedel 17 dec 2009 #13 origineel gepost door SiggieTigra origineel gepost door utregone dit kwam ik ergens op het net tegen is ff wat anders dan een wielkastje uitbouwen :kewlpics www.6park.com of je het nou mooi vind of niet, tis wel erg knap gedaan! Erg knap gedaan: Krijg ik als ik die link van je aanklik! :thumbdown nou ik ook:hmmz ik kan het perfect lezen maar snap er geen donder van
origineel gepost door SiggieTigra origineel gepost door utregone dit kwam ik ergens op het net tegen is ff wat anders dan een wielkastje uitbouwen :kewlpics www.6park.com of je het nou mooi vind of niet, tis wel erg knap gedaan! Erg knap gedaan: Krijg ik als ik die link van je aanklik! :thumbdown nou ik ook:hmmz ik kan het perfect lezen maar snap er geen donder van
S SiggieTigra Post best veel 17 dec 2009 #14 origineel gepost door gts power nou ik ook:hmmz ik kan het perfect lezen maar snap er geen donder van whahahaha: http://translate.google.nl/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.6park.com%2F&sl=zh-CN&tl=nl
origineel gepost door gts power nou ik ook:hmmz ik kan het perfect lezen maar snap er geen donder van whahahaha: http://translate.google.nl/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.6park.com%2F&sl=zh-CN&tl=nl
U utregone Post best veel 17 dec 2009 #15 dat jullie niet eens een beetje Japans kunnen zeg 留园网 - 连接全球,融汇东西 6park.com 多元化的自媒体社区,海外中文网络第一站 www.6park.com deze link is misschien wat duidelijker :angel
dat jullie niet eens een beetje Japans kunnen zeg 留园网 - 连接全球,融汇东西 6park.com 多元化的自媒体社区,海外中文网络第一站 www.6park.com deze link is misschien wat duidelijker :angel
J Jodadesh Lid 18 dec 2009 #16 ziet er goed uit, maar zal vast wat dinero's kosten omdat met je tig te doen
N Neetmans Komt weleens kijken 23 dec 2009 #18 idd wel mooi gemaakt, niet mijn smaak maar ok. het is al een oude, maar met een calibra is zoiets ook wel eens gedaan :
idd wel mooi gemaakt, niet mijn smaak maar ok. het is al een oude, maar met een calibra is zoiets ook wel eens gedaan :
G groenetijger Komt hier geregeld 4 jan 2010 #20 origineel gepost door utregone polyester lassen??? :hmmz knappe kerel die dat kan en poly op metaal wil ook niet lukken nog meer goeie ideeen :jerry Ik bedoelde; Of polyen aan je auto. En ja; dat hecht Of je slijpt ze van een andere tigra, en bewerkt deze en last die op je eigenste. Mogelijkheden genoeg wat dat betreft.
origineel gepost door utregone polyester lassen??? :hmmz knappe kerel die dat kan en poly op metaal wil ook niet lukken nog meer goeie ideeen :jerry Ik bedoelde; Of polyen aan je auto. En ja; dat hecht Of je slijpt ze van een andere tigra, en bewerkt deze en last die op je eigenste. Mogelijkheden genoeg wat dat betreft.