B bmwmanu Komt weleens kijken 17 sep 2008 #61 ik ook,ze hebben me vandaag free champagne beloofd:vertag
M matt_und_platt Komt weleens kijken 17 sep 2008 #62 origineel gepost door bmwmanu ik ook,ze hebben me vandaag free champagne beloofd:vertag Ja idd op de stand van het nieuwe magazine Wheels, zal er gratis champagne te verkrijgen zijn.
origineel gepost door bmwmanu ik ook,ze hebben me vandaag free champagne beloofd:vertag Ja idd op de stand van het nieuwe magazine Wheels, zal er gratis champagne te verkrijgen zijn.
M matt_und_platt Komt weleens kijken 18 sep 2008 #63 Als alles verloopt zoals gepland is deze hier ook te bewonderen.
O opel-devil Komt weleens kijken 20 sep 2008 #66 Ben hier ook aanwezig met me veccy Gaan er al veel morgen rijden of niet? Want heb gehoord dat er misschien kan worden overnacht daar, maar of dat zeker is weet ik morgen pas . En anders ga ik zondag pas rijden.
Ben hier ook aanwezig met me veccy Gaan er al veel morgen rijden of niet? Want heb gehoord dat er misschien kan worden overnacht daar, maar of dat zeker is weet ik morgen pas . En anders ga ik zondag pas rijden.
K Kilat Post best veel 20 sep 2008 #68 Ik ben er helaas niet bij, omdat mijn cali nog bij de garage staat voor reparatie. Kunnen jullie veel pics maken voor mij
Ik ben er helaas niet bij, omdat mijn cali nog bij de garage staat voor reparatie. Kunnen jullie veel pics maken voor mij
W wagnas Loopt hier de deur plat 20 sep 2008 #69 Opels moeten rijden, niet op aanhangers versleept worden.
B bmwmanu Komt weleens kijken 20 sep 2008 #70 tja deze opel is een 1200 met een 2liter turbo in. krijg je nooit gekeurd in belgie:vertag Nog maar te zwijgen of de verdere veranderingen.. Ben al aan het aftellen dit zou voor mij de meeting van het jaar moeten worden...
tja deze opel is een 1200 met een 2liter turbo in. krijg je nooit gekeurd in belgie:vertag Nog maar te zwijgen of de verdere veranderingen.. Ben al aan het aftellen dit zou voor mij de meeting van het jaar moeten worden...
M mayhem Hoort bij de inboedel 21 sep 2008 #75 origineel gepost door bmwmanu tja deze opel is een 1200 met een 2liter turbo in. krijg je nooit gekeurd in belgie:vertag Nog maar te zwijgen of de verdere veranderingen.. Ben al aan het aftellen dit zou voor mij de meeting van het jaar moeten worden... trailer queen dus:thumbdown
origineel gepost door bmwmanu tja deze opel is een 1200 met een 2liter turbo in. krijg je nooit gekeurd in belgie:vertag Nog maar te zwijgen of de verdere veranderingen.. Ben al aan het aftellen dit zou voor mij de meeting van het jaar moeten worden... trailer queen dus:thumbdown
G gina Komt weleens kijken 21 sep 2008 #76 Zo ben weer terug. Ik zal de foto's zo snel mogelijk even op het net zetten
B bmwmanu Komt weleens kijken 21 sep 2008 #77 Ben terug was hard stikke tof... Dikste meeting van jaar voor mij persoonlijk.. dikke bakken allemaal..:vertag niveau lag heel hoog.. dikke pluim voor de organisators:thumbup
Ben terug was hard stikke tof... Dikste meeting van jaar voor mij persoonlijk.. dikke bakken allemaal..:vertag niveau lag heel hoog.. dikke pluim voor de organisators:thumbup