Problemo opgelost, bougies+kabels vervangen! toen liep die weer goed, vermogen terug onderin en knalt niet meer in de uitlaat!
Ik heb alleen de inlaat niet hoeven loshalen en de pakking vervangen zoals vele zeiden, heb een i500 inlaat en daar kon ik die achterste bank gewoon die buizenwirwar losmaken die klemmen rubbers (3st) ertussen uit kabels en bougies vervangen rubbers terug en klemmen vast en gaan met die banaan!
allen bedankt voor het meedenken!
gr,
richard