S sjoerdie Loopt hier de deur plat 26 jul 2011 #21 de bobine is al nagekeken, en die is goed. ik heb 2 slechte bougiekabels gehad, en toen vervangen. maar kan dus zijn dat de andere ook op hun eind zijn. @ willem, singelpoint pomp??????? kom op :hmmz
de bobine is al nagekeken, en die is goed. ik heb 2 slechte bougiekabels gehad, en toen vervangen. maar kan dus zijn dat de andere ook op hun eind zijn. @ willem, singelpoint pomp??????? kom op :hmmz
S svdk20 Loopt hier de deur plat 26 jul 2011 #22 bougie kabels vervangen je vervangt er geen 2 altijd allemaal bij een v6 die is er erg gevoelig voor. verder kan je met remstofreiniger ff over je vacuumleidingen spuiten begint ie dan raar te lopen tijdens het stationair draaien. heb je een lek. denk dat wim-v6 bedoelt de goedkope pomp zoals aral, fireworks enzo die brandstof is niet altijd zuiver.
bougie kabels vervangen je vervangt er geen 2 altijd allemaal bij een v6 die is er erg gevoelig voor. verder kan je met remstofreiniger ff over je vacuumleidingen spuiten begint ie dan raar te lopen tijdens het stationair draaien. heb je een lek. denk dat wim-v6 bedoelt de goedkope pomp zoals aral, fireworks enzo die brandstof is niet altijd zuiver.
S svdk20 Loopt hier de deur plat 26 jul 2011 #23 bougie kabels vervangen je vervangt er geen 2 altijd allemaal bij een v6 die is er erg gevoelig voor. verder kan je met remstofreiniger ff over je vacuumleidingen spuiten begint ie dan raar te lopen tijdens het stationair draaien. heb je een lek. denk dat wim-v6 bedoelt de goedkope pomp zoals aral, fireworks enzo die brandstof is niet altijd zuiver.
bougie kabels vervangen je vervangt er geen 2 altijd allemaal bij een v6 die is er erg gevoelig voor. verder kan je met remstofreiniger ff over je vacuumleidingen spuiten begint ie dan raar te lopen tijdens het stationair draaien. heb je een lek. denk dat wim-v6 bedoelt de goedkope pomp zoals aral, fireworks enzo die brandstof is niet altijd zuiver.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #24 Dat zal niet svdk20. Bedoeld wordt de opbrengst van de benzinepomp in de brandstof tank. De pomp weet je wel... ...die ervoorzorgt dat de benzine in de verstuivertjes komt vooraan, die pomp.
Dat zal niet svdk20. Bedoeld wordt de opbrengst van de benzinepomp in de brandstof tank. De pomp weet je wel... ...die ervoorzorgt dat de benzine in de verstuivertjes komt vooraan, die pomp.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 27 jul 2011 #25 Dat zal niet svdk20. Bedoeld wordt de opbrengst van de benzinepomp in de brandstof tank. De pomp weet je wel... ...die ervoorzorgt dat de benzine in de verstuivertjes komt vooraan, die pomp.
Dat zal niet svdk20. Bedoeld wordt de opbrengst van de benzinepomp in de brandstof tank. De pomp weet je wel... ...die ervoorzorgt dat de benzine in de verstuivertjes komt vooraan, die pomp.
J JHR Komt weleens kijken 29 jul 2011 #28 ploffen in de uitlaat is meestal onverbrande brandstof in de uitlaat. als ik jou was zou ik beginnen met bougies en bougie kabels te vernieuwen. als je dan toch de luchtinlaat er af hebt kijk dan gelijk de warmtewisselaar naar en bij het terug plaatsen van de inlaat een nieuwe pakking plaatsen. ik denk dat dan al het probleem verholpen is. groetjes jurrian
ploffen in de uitlaat is meestal onverbrande brandstof in de uitlaat. als ik jou was zou ik beginnen met bougies en bougie kabels te vernieuwen. als je dan toch de luchtinlaat er af hebt kijk dan gelijk de warmtewisselaar naar en bij het terug plaatsen van de inlaat een nieuwe pakking plaatsen. ik denk dat dan al het probleem verholpen is. groetjes jurrian
J JHR Komt weleens kijken 29 jul 2011 #29 ploffen in de uitlaat is meestal onverbrande brandstof in de uitlaat. als ik jou was zou ik beginnen met bougies en bougie kabels te vernieuwen. als je dan toch de luchtinlaat er af hebt kijk dan gelijk de warmtewisselaar naar en bij het terug plaatsen van de inlaat een nieuwe pakking plaatsen. ik denk dat dan al het probleem verholpen is. groetjes jurrian
ploffen in de uitlaat is meestal onverbrande brandstof in de uitlaat. als ik jou was zou ik beginnen met bougies en bougie kabels te vernieuwen. als je dan toch de luchtinlaat er af hebt kijk dan gelijk de warmtewisselaar naar en bij het terug plaatsen van de inlaat een nieuwe pakking plaatsen. ik denk dat dan al het probleem verholpen is. groetjes jurrian
J jblfreak Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #30 zou het aantal ohm even meten van de kabels dan weet je vaak al wel wat maar idd bougies en kabels even checken
zou het aantal ohm even meten van de kabels dan weet je vaak al wel wat maar idd bougies en kabels even checken
J jblfreak Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #31 zou het aantal ohm even meten van de kabels dan weet je vaak al wel wat maar idd bougies en kabels even checken
zou het aantal ohm even meten van de kabels dan weet je vaak al wel wat maar idd bougies en kabels even checken
wim-v6 Forumbewoner 31 jul 2011 #32 vergeet die bobine niet en ploffen in het de uitlaat komt door overslaan van de vonk op de verkeerde cilinder. Willem
vergeet die bobine niet en ploffen in het de uitlaat komt door overslaan van de vonk op de verkeerde cilinder. Willem
wim-v6 Forumbewoner 31 jul 2011 #33 vergeet die bobine niet en ploffen in het de uitlaat komt door overslaan van de vonk op de verkeerde cilinder. Willem
vergeet die bobine niet en ploffen in het de uitlaat komt door overslaan van de vonk op de verkeerde cilinder. Willem
R richardschaeks Komt hier geregeld 31 jul 2011 #34 ok, de bobine is dat ding waar de 6 bougie kabels heen lopen toch he? en daar zit nog zon stekker aan?
ok, de bobine is dat ding waar de 6 bougie kabels heen lopen toch he? en daar zit nog zon stekker aan?
R richardschaeks Komt hier geregeld 31 jul 2011 #35 ok, de bobine is dat ding waar de 6 bougie kabels heen lopen toch he? en daar zit nog zon stekker aan?
ok, de bobine is dat ding waar de 6 bougie kabels heen lopen toch he? en daar zit nog zon stekker aan?
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 2 aug 2011 #38 bobine is getest op een andere v6, en daar waren geen problemen mee.
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 2 aug 2011 #39 bobine is getest op een andere v6, en daar waren geen problemen mee.