C Calibrainpower Komt weleens kijken 5 jul 2010 #22 Ben nog aan het knokken met collega's over dit weekend, hier wil ik ZEKER bij zijn!!! En da ga lukken!
Ben nog aan het knokken met collega's over dit weekend, hier wil ik ZEKER bij zijn!!! En da ga lukken!
C corsa danny Komt weleens kijken 12 jul 2010 #24 en eindelijk men vriendin dit jaar toch zover gekregen dat ik hier alleen heen mag:angel
R rinuske Komt weleens kijken 22 jul 2010 #25 als het meezit ben ik ook weer van de partij, alleen zaterdag avond wel een bruiloft ,ligt eraan hoe ik daar vandaan komuke want kom op zondag net als vorig jaar
als het meezit ben ik ook weer van de partij, alleen zaterdag avond wel een bruiloft ,ligt eraan hoe ik daar vandaan komuke want kom op zondag net als vorig jaar
C CTN Komt weleens kijken 22 jul 2010 #26 wij zijn er ook weer met een leuke groepie, ennuh, uiteraard drie dagen!:thumbup
D debolle Lid 22 aug 2010 #29 nog een klein weekje dan barst het opel gweld weer los in zeeland. hoop dat het weer net zo geslaagd word als vorgjaar :thumbup
nog een klein weekje dan barst het opel gweld weer los in zeeland. hoop dat het weer net zo geslaagd word als vorgjaar :thumbup
T timbo Komt weleens kijken 23 aug 2010 #31 ik zou net zeggen tegen woordig kunnen ze het weer van gisteren nog niet voorspellen Heb er zin in
F Flowerpower Komt weleens kijken 23 aug 2010 #33 wij proberen ook te komen en natuurlijk een heel weekend weer leuk 2 weken achter elkaar een meeting
D debolle Lid 23 aug 2010 #35 origineel gepost door Flowerpower weet iemand ook het adres van deze meeting staat aan de zijkant van de flyer in geel gedrukt maar het adres is oostweg 2 4458 sk s-heer arendskerke er komen zwarte bordtjes(pijlen) met kolder in de polder erop om de juiste weg ook te wijzen Hyves Games Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games! kolderindepolder.hyves.nl
origineel gepost door Flowerpower weet iemand ook het adres van deze meeting staat aan de zijkant van de flyer in geel gedrukt maar het adres is oostweg 2 4458 sk s-heer arendskerke er komen zwarte bordtjes(pijlen) met kolder in de polder erop om de juiste weg ook te wijzen Hyves Games Speel de leukste social, behendigheid en puzzel-spellen met je vrienden gratis op Hyves Games! kolderindepolder.hyves.nl
D debolle Lid 24 aug 2010 #37 origineel gepost door Flowerpower bedankt voor het adres graag gedaan als er nog vragen zijn horen we het graag
origineel gepost door Flowerpower bedankt voor het adres graag gedaan als er nog vragen zijn horen we het graag
B Baas J. Hoort bij de inboedel 24 aug 2010 #39 origineel gepost door black champion is er ook bier? lol... nee, wel koekjes!
D debolle Lid 24 aug 2010 #40 origineel gepost door black champion is er ook bier? bier nou denk niet dat jij het op krijg haha of misschien na heel wat keren ukeuke wel misschien haha
origineel gepost door black champion is er ook bier? bier nou denk niet dat jij het op krijg haha of misschien na heel wat keren ukeuke wel misschien haha