trashmetal
Forumbewoner
@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:Nu weet ik dat Mr.F vrij jong is dus de generatiekloof zal het wel niet zijn :jerry
Sterker nog, toen de Astra F 6 jaar werdt, kon "MR F" net op een speen zuigen :jerry
Rik :wub
Ben zelf van '80 en was ongeveer 12 toen kennisen van mn ouders een astra f gsi c20xe kochten in '92
Met alles er op en er aan, en in e-266 natuurlijk :wub
En,... Die woonden aan het einde van de straat
Net om de hoek bij ons was een buurjongen met een manta b 2.0 gsi
kanariegeel met zwarte ramen en details, dat ding was ook echt gruwelijk vet :wors
De naar eigen smaak aangepakte astra f in e-266 heb ik al, weliswaar geen gsi maar toch :wub
De naar eigen smaak opgebouwde manta moet nog komen, maar niet kanariegeel iigv :hmmz
Bij mij is het dus jeugdsentiment
Sterker nog, toen de Astra F 6 jaar werdt, kon "MR F" net op een speen zuigen :jerry
Rik :wub
Ben zelf van '80 en was ongeveer 12 toen kennisen van mn ouders een astra f gsi c20xe kochten in '92
Met alles er op en er aan, en in e-266 natuurlijk :wub
En,... Die woonden aan het einde van de straat
Net om de hoek bij ons was een buurjongen met een manta b 2.0 gsi
kanariegeel met zwarte ramen en details, dat ding was ook echt gruwelijk vet :wors
De naar eigen smaak aangepakte astra f in e-266 heb ik al, weliswaar geen gsi maar toch :wub
De naar eigen smaak opgebouwde manta moet nog komen, maar niet kanariegeel iigv :hmmz
Bij mij is het dus jeugdsentiment