.

@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:Nu weet ik dat Mr.F vrij jong is dus de generatiekloof zal het wel niet zijn :jerry

Sterker nog, toen de Astra F 6 jaar werdt, kon "MR F" net op een speen zuigen :jerry

Rik :wub

Ben zelf van '80 en was ongeveer 12 toen kennisen van mn ouders een astra f gsi c20xe kochten in '92

Met alles er op en er aan, en in e-266 natuurlijk :wub

En,... Die woonden aan het einde van de straat :D

Net om de hoek bij ons was een buurjongen met een manta b 2.0 gsi

kanariegeel met zwarte ramen en details, dat ding was ook echt gruwelijk vet :wors

De naar eigen smaak aangepakte astra f in e-266 heb ik al, weliswaar geen gsi maar toch :wub

De naar eigen smaak opgebouwde manta moet nog komen, maar niet kanariegeel iigv :hmmz

Bij mij is het dus jeugdsentiment :D

@trashmetal wrote:@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:Nu weet ik dat Mr.F vrij jong is dus de generatiekloof zal het wel niet zijn :jerry

Sterker nog, toen de Astra F 6 jaar werdt, kon "MR F" net op een speen zuigen :jerry

Rik :wub

Ben zelf van '80 en was ongeveer 12 toen kennisen van mn ouders een astra f gsi c20xe kochten in '92

Met alles er op en er aan, en in e-266 natuurlijk :wub

En,... Die woonden aan het einde van de straat :D

Net om de hoek bij ons was een buurjongen met een manta b 2.0 gsi

kanariegeel met zwarte ramen en details, dat ding was ook echt gruwelijk vet :wors

De naar eigen smaak aangepakte astra f in e-266 heb ik al, weliswaar geen gsi maar toch :wub

De naar eigen smaak opgebouwde manta moet nog komen, maar niet kanariegeel iigv :hmmz

Bij mij is het dus jeugdsentiment :D

Jij bent echt een E266 kleur fan he ? :thumbup :thumbup

Tenminste, zo kom jij op mij over. (mn F is ook E266)

Rik :D

Inderdaad, het is maar net waar je mee opgroeit. De ouders van mijn beste vriend van de basisschool hadden een F1 GSi. Vond het een stoer ding, maar toen ik zelf voor een auto ging kijken, ben ik direct voor een G Coupé gaan kijken.

Maar wat ik me afvroeg, 500.000 met originele koppeling (voor zover je weet?)? En zonder motorrevisie?

@KadAstra-EF wrote:last van hoogwater daar ?

Omdat het paadje waar je auto staat in het water verdwijnt :shock:

Rik :D

Water staat inderdaad stuk hoger als normaal... in echte droge periodes kun je dat stuk overlopen met hogen schoenen... in plaats 5km omrijden.

Soms kun je daar helemaal niet komen staat alles blank :-P

@astraTD wrote:@joop1970 wrote:Netjes schoon weer. Je heb die dakramen ook elektrisch he, zijn vaak in astra's geleverd!

Ja ik weet het maar ik doe het liever met de hand, het zal maar eens wezen in een stortbui dat het motortje zich begeeft.

zo denk ik ook over de elektrische ramen, wat niet erop zit gaat niet kapot.

Origineel elektrisch schuifdak is bij Opel altijd te sluiten: haalt klein kapje eraf en daarachter zit een soort schroef waar je je sleutel in kunt doen als soort van schroevendraaier! (Ik heb nooit getest hoelang het duurt voor die dan gesloten is, kan goed dat de bui dan al voorbij is :jerry )

Schiet niet op, tellerglas gebroken. Ff kijken wanneer ik weer verder kan, geld is op en tank bijna leeg schiet niet op. Blij dat ik december werk heb.

Terug
Naar boven