.

Wat geweldig prestatie van jouw Astra F. Echt top. Hoop dat je nu naar de 600.000 kunt gaan zonder al te veel onderhoud te moeten plegen. :thumb

Mijn astra G heeft bijna 3 Ton erop staan en komt uit bouwjaar:2000.

Heb me toch eens na gedacht en heb me aan gemeld voor klokje rond bij autoweek.

Benieuwd wanneer ik een telefoontje krijg.

:thumb

Leuk!

ben al jaren abonnee, vindt het een van de leukste items van het blad.

maar ze zijn wel erg VAG mindend.. dus ik hoop dat je er in komt.

Totaal geen fan van Astra's F maar diep respect voor je km. stand! Echt heel netjes :wors

Gegroet een Opel monteur :afro

@mrmonkey wrote:Totaal geen fan van Astra's F maar diep respect voor je km. stand! Echt heel netjes :wors

Astra F zijn hele leuke auto's hoor :wors :wors

Rik :D

@mrmonkey wrote:Totaal geen fan van Astra's F maar diep respect voor je km. stand! Echt heel netjes :wors

Ik denk er precies hetzelfde over! Ik heb zelf ook niet zoveel met de Astra F (ik geef toe, ik weet niet wat ik mis want ik heb er zelfs nog nooit ingezeten), maar heb heel veel respect voor de bereikte kilometerstand!

Ik hoop dat je 'm naar het miljoen mag rijden!

Gefeliciteerd :thumb

Weet nog dat ik het eerste plaatje van een Astra zag en ik dacht: Kadett is echt veel mooier, naderhand (mede dankzij GSI) wel iets bijgesteld. Zelf een paar jaar geregeld met een F2 station gereden en was een geweldige auto: gooide zo een fiets achterin en dat is iets wat bij mijn Zafira NIET lukt...

@trashmetal wrote:Nu weet ik dat Mr.F vrij jong is dus de generatiekloof zal het wel niet zijn :jerry

Sterker nog, toen de Astra F 6 jaar werdt, kon "MR F" net op een speen zuigen :jerry

Rik :wub

@midnight black wrote:Weet nog dat ik het eerste plaatje van een Astra zag en ik dacht: Kadett is echt veel mooier, naderhand (mede dankzij GSI) wel iets bijgesteld. Zelf een paar jaar geregeld met een F2 station gereden en was een geweldige auto: gooide zo een fiets achterin en dat is iets wat bij mijn Zafira NIET lukt...

Fiets? heb al brommers vervoert achterin en nog veel meer... dat is het voordeel van een redelijke lichte station als deze wagen.

Terug
Naar boven